فرمانده بسیج عشایری اردبیل خبر داد

اعزام بیش‌ از 100 دانش آموز اصلاندوزی به اردوی راهیان نور

بیش از 100 نفر از دانش آموزان عشایری اصلاندوز به جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۴۹۵۶۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

محرم بنیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، گفت: 20 اسفند ماه به مناسبت نخستين حضور مقام معظم رهبري در مناطق عملیاتی راهيان نور بعنوان روز ملی راهيان نور نامگذاري شده است.

وی با اشاره به نام گذاری این روز توسط مقام معظم رهبری گفت: اردوهای راهیان نور فرصت ارزشمندی است تا پی ببریم به قسمت کوچکی از جان فشانی و رشادتهای فرزندان این مرز و بوم که در جریان هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن قسم خورده نمایش داده شود.

فرمانده ناحیه بسیج عشایری اردبیل بیان کرد: اردوهای راهیان نور تجلی حضور رشادت و شهادت است که در قالب فرهنگی عظیم و بس بزرگ برگزار می شود و در راستای برنامه های فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

بنیادی راهیان نور را فرصتی برای خودسازی و درک رشادتهای شهیدان دانست و تصریح کرد:زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور به درک والای رشادت وازخودگذشتگی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس خواهند رسید.

وی با بیان اینکه بیش از 100 نفر از دانش آموزان برادر مقاطع مختلف شهر اصلاندوز 24 اسفند به جنوب کشور اعزام می شوند اظهار کرد:هماهنگی با سایر دستگاه های مرتبط جهت اعزام کاروان ها به نحو شایسته صورت گرفته است.

ارسال نظرات