خبرهای داغ:
علی عرب:

آیات مصباح و یزدی درس اخلاق و قانونمداری را به سران فتنه آموختند

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: آیات مصباح و یزدی پس از اعلام نتایج انتخابات ناراحت نشده و به قانون تمکین کردند و درس اخلاق و قانونمداری را به سران فتنه و کسانی که در سال 88 فتنه‌انگیزی کردند یاد دادند.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۸۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی عرب دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای خبرگان، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مسلما عدم حضور افراد انقلابی همچون آیات مصباح و یزدی در مجلس خبرگان برای این مجلس خسارت است و امیدواریم این حضرات هرجا که هستند بتوانند مانند گذشته نظام و انقلاب را یاری کنند

وی با اشاره به حضور گسترده ملت در انتخابات اخیر، افزود: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا مردم در انتخابات حضوری کمرنگ داشته باشند اما دیدیم که نقشه دشمنان برای انتخابات اخیر، حضور گسترده مردم در سراسر کشور به نتیجه مطلوب خودش نرسید.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: دشمنان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بودند تا افرادی که بعضا از لحاظ فکری تناسب بیشتری با آنها دارند از اعتقادات انقلابی ناب دور هستند را در خبرگان و مجلس نفوذ دهند و مجلسین خبرگان و شورای اسلامی را از نیروهای انقلابی خالی کنند تا در آینده از این طریق به کشور ضربه بزنند اما خروجی صندوق‌های رأی مطلوب آنها نبود و مردم نقشه آنها را نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران در انتخابات اخیر هم بیکار ننشستند و سعی کردند با جنجال‌آفرینی و هجمه‌های سنگین رسانه‌ای به چهره‌های انقلابی مانند آیات مصباح و یزدی و جنتی را تخریب کنند.

این فعال دانشجویی با اشاره به رفتار نجیبانه آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی بعد از اعلام نتایج انتخابات، خاطرنشان کرد: این بزرگواران بر خلاف کسانی که در انتخابات سال 88 به خاطر شکست در انتخابات کشور را به آشوب کشیدند، پس از اینکه نتایج انتخابات مشخص شد همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند بسیار نجیبانه برخورد کردند و حتی به طرف مقابل هم تبریک گفتند، رفتاری که بسیار ارزشمند بود.

عرب در خاتمه گفت: آیات مصباح و یزدی درس اخلاق و قانونمداری را به سران فتنه و کسانی که در سال 88 فتنه‌انگیزی کردند، یاد دادند. این بزرگواران از نتایج انتخابات ناراحت نشدند و با سعه صدر به قانون تمکین کردند، رفتاری که در سال 88 عده‌ای برخلاف آن عمل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها