فرماندار خلخال:

بازار خلخال راکد است

اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال باید با جذب سرمایه گذاری در سطوح مختلف به کسب و کار و درآمد شهروندان تلاش کند و موجب بی رونقی بازار خلخال شده است.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۷۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد در آخرین جلسه شورای اداری سال جاری که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئولین ادارات و نهادهای اجرایی این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: انتخابات 7 اسفند سال جاری یک آزمون بزرگ سیاسی و فرهنگی بود که ملت ایران با حضور یکپارچه بار دیگر سربلندی خود را به نمایش گذاشتند و این آزمون و شرکت مردم در این انتخابات ضمن پشتیبانی ملت از ولایت فقیه، یک قدرت ملی در مقابل بدخواهان و دشمنان اسلام به شمار می رود.

وی تصریح کرد: شهروندان خلخال در انتخابات 7 اسفند با حضور حداکثری و با شرکت 86 درصدی، علاقمندی و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند و در مرحله اجرایی انتخابات با همکاری 3 هزار و 900 نفر از عوامل اجرایی و نظارت برگزار شد و در نتیجه انتخابات سالم و پاک در این شهرستان رقم خورد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال گفت: روستای آق سو ( ag soo ) با 2 خانوار سکونت، از دور افتاده ترین روستای خلخال است که با انتقال صندوق سیار به این روستا، 11 برگ رای اخذ شد و این نشان از اهمیت دادن نظام جمهوری اسلامی ایران به شهروندان و حق انتخاب تمامی اقشار در آینده سرنوشت خود را نشان می دهد و به جهت برقراری نظم و امنیت در پای صندوق های رای 8 جلسه توسط شورای تامین شهرستان خلخال برگزار شد.

نظری بیان داشت: با فرا رسیدن سال جدید و بازدید از بازار سنتی خلخال با حضور مسئولین و نهادهای اجرایی، شاهد استقبال کم شهروندان از تنها بازار این شهرستان برای تهیه اجناس و لوازم شب عید بودیم و این مسئله باعث نگرانی است و در همین راستا اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال باید با جذب سرمایه گذاری در سطوح مختلف به کسب و کار و درآمد شهروندان تلاش کند و در چند سال فعالیت و عدم جذب سرمایه گذاری موجب بی رونقی بازار خلخال شده است.

فرماندار خلخال تصریح کرد: هیچ یک از ادارات و نهادهای دولتی حق خرید از مرکز استان و یا سایر شهرستانها را ندارند و در صورت مشاهده و یا اعلام گزارش با متخلفین برخورد خواهد شد و باید برای راکد بودن بازار خلخال در این فصل سال و نزدیک شدن سال جدید، مسئولین اجرایی چاره اندیشی کنند و در این زمینه به ارائه گزارش های آماری اکتفا نکنند.

فرماندار خلخال با اشاره به پذیرا بودن خلخال از میهمانان نوروزی گفت: کمیته استقبال از میهمانان نوروزی در خلخال تشکیل شده و برای سال جدید با همکاری ادارات مدیریت منسجمی خواهیم داشت و از نظر اسکان و نسئله نان هیچ مشکلی نداریم و امیدواریم در طول تعطیلات نوروزی میزبان خوبی برای گرداشگران و مسافران بوده باشیم.

ارسال نظرات