چهارمین دوره انتخابات جایزه باروت خیس منتخب خود را شناخت

با پایان چهارمین دوره انتخابات جایزه بین المللی باروت خیس افریته"چریل برن ایساکس" به دلیل حذف فیلم محمد رسول الله(ص) منتخب دریافت جایزه باروت خیس شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۱۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳

خبرگزاری بسیج مازندران، در سالروز شهادت سردار شهید باکری با حضور خانواده های شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهیدان شیخ زاکزاکی ، رکن آبادی و زائران سرزمین نور در مجتمع اردوئی راهیان نور شهید باکری خرمشهر چهارمین دوره انتخابات جایزه باروت خیس پس از جمع آوری و بررسی آرای مردمی، خانم ایساکس با بیش از 62 درصد آرا از میان 4 نامزد به دلیل حذف مغرضانه و بی جهت فیلم محمدرسول الله(ص) از جشنواره اسکار منتخب خود را شناخت.

در مراسم چهارمین دوره جایزه باروت خیس حجه الاسلام اختری گفت: شهدا در وجود ذات اقدس محو شدند بطوری که چشم دنیایی قادر به دیدن آنان نیستند.

اختری افزود: چه عاملی موجب گردید تا انسانهای مخلص و مومن خدا با علاقه عاشقانه در میدانهای نبرد خود را روی مین های دشمنان می انداختند تا به معبود برسند.

وی پیروزیهای مکرر در در فلسطین، لبنانف عراق و کشورهای اسلامی را در سایه سار اطاعت از خدا و یاری دین خدا دانست و اظهارکرد: عظمتی که قربانیان راه حق آفریدند شجره طیبه طوبی را در کشو.ر رشد داد و آثار مقاومت و ایستادگی را در سراسر دنیا زشد داد.

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با اشاره به سالروز حمله شیمیایی رژیم بعث به حلبچه و فاجعه کشتار مردم شیعه و مظلوم عراق گفت: ملت ایران در حالی جایزه باروت خیس را به خانمی در مدیریت اسکارمی دهد که ازحضور فیلم های ارزشی محمد رسول الله(ص) ممانعت داشت، تا بار دیگرهویت مستکبرین برملاشود.

سخنران آخر مراسم معرفی منتخب جایزه باروت خیس در خرمشهر بیان کرد: دشمنان از ورود فیلم ارزشی مانع شدند و از بین 200 فیلم بی ارزش ترین و ضد اسلامی ترین آنرا برای جایزه اسکار انتخاب کردند .

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین یاد آور شد: امروز ما هم در مراسم معرفی منتخب جایزه باروت خیس در شب عزیزی که یاد آور شهادت سردار باکری است ضمن آنکه از برادر هنرمند مجید مجیدی تجلیل و تشکر می کنیم جایزه باروت خیس را توسط نماینده دانشجویی خود از راه سفارت سوئیس به خانم چریل برن ایساکس اهدا و ارسال می کنیم.

در این مراسم ترانه های حماسی با موضوعات؛ جایزه باروت خیس و استکبار ستیزی ملت توسط برادران انقلابی محمود زاده مازندرانی و احمدی سروده شد و بخش نمایشی هم تیاتری را اجرا کردند.

دعوت از خانواده های شهیدان رکن آبادی و شیخ زاکزاکی برای دریافت تندیس جشنواره و نیز پرده برداری از جایزه باروت خیس از عناوین مراسم چهارمین دوره معرفی منتخب جایزه باروت خیس بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها