رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان ابهر:

صید قانونی در فصل قانونی شکار وجود خواهد داشت

در فصل قانونی شکار شرایط مساعدتری برای ارائه خدمت به علاقه‌مندان طبیعت‌گردی و شکار و صید قانونی وجود خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۱۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان ابهر گفت: در صورت اطلاع‌رسانی به موقع مسئولان و همکاری عموم مردم، با پشت سر گذاشتن یک بهار آرام و امن برای عرصه‌های طبیعی و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری به ارمغان خواهیم آورد.

‌سعید حقیقی‌هیر افزود: با رعایت حریم زیست‌بوم گیاهی و جانوری به‌ویژه در فصل بهار، ضمن آن که می‌توانیم شاهد احیا و بهبود شرایط عرصه‌های طبیعی و افزایش جمعیت گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری باشیم، در فصل قانونی شکار نیز شرایط مساعدتری برای ارائه خدمت به علاقه‌مندان طبیعت‌گردی و شکار و صید قانونی وجود خواهد داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل بهار و رویش دوباره طبیعت و آغاز زادآوری و نشو و نمای گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری، هرگونه فعالیت در زمینه شکار، در مناطق حوزه استحفاظی شهرستان ابهر ممنوع است.

حقیقی‌هیر خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود عموم مردم و گردشگرانی که شهرستان ابهر را مقصد سفرهای گردشگری بهار و تابستان خود انتخاب می‌کنند، ضمن رعایت حرمت مواهب الهی و برخورد منصفانه با طبیعت، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت شکار و صید در منطقه، مراتب را جهت پیگیری از طریق شماره 35223007 به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ابهر اطلاع دهند.

گفتنی است، حفظ طبیعت در گرو مشارکت عموم مردم و طبیعت‌گردان است که با حضور منصفانه خود در رویش زیست‌بوم گیاهی و جانوری سهم مهمی ایفا می‌کنند.

ارسال نظرات