رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان:

هنر انقلاب برگرفته از آموزه های دینی است

درگرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی وبه منظور تقدیر از تلاش گران ترویج هنر انقلابی ودینی مراسم تجلیل از مربیان و سرگروهای طرح شجره طیبه صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۶۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اظهار کرد : دمیدن روح ارزش ها و باور های دینی دینی حوزه فرهنگ وهر جامعه می تواند هنر را درخدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد که این ماموریت مهم بعهده مربیان وسرگروههای صالحین در جامعه هنری است.

وی افزود : اخلاق وتعهد در هنر حرف اول را می زند اگر یک هنرمند آراسته به فضایل اخلاقی باشد از لغزش ها به دور خواهد بود وهنر خویش را در تعالی ارزش های الهی قرار خواهد داد.

دشتی گفت : از نگاه آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) , هنر سرچشمه جوشان ذات مقدس باری تعالی است و هنرمند هیچ گاه در پیمودن این راه نباید با فراموشیی سیراب گر اصلی خود در ورطه غرور و خودشیفتگی گرفتار گردد در این نگرش , فروتنی وتواضع شاکله هنر هنرمند قرار می گیرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تصریح کرد : اگر هنر را یک ودیعه الهی فرض کنیم که چنین است باید این هنر در تعالی , پیشرفت بندگان خدا قرار گیرد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری کلان استکبار جهانی در عرصه هنر برای تحمیل افکار پلید و شیطانی خود شان افزود : درحوزه جنگ نرم , هنر بعنوان اثربخش ترین ابزار استحاله فکری وفرهنگی جوامع بشری شناخته شده است ,لذا در همین راستا سرمایه گذاری در ساخت فلیم ها واستفاده از مظاهر هنری بعنوان محوری ترین راهبرد استکبار جهانی با کشور های مورد هدف است وتا حدود زیادی از طریق به اهداف شوم خود دست یافته اند.

دشتی ,مهمترین رسالت هنرمندان بسیجی در وضعیت کنونی ودر درجه اول تطهیر عرصه فرهنگ وهنر از ابتذال , ناپاکی ودر درجه دوم مبارزه با جنگ نرم دشمنان با استفاده از وسیله هنر است

در ادامه این مراسم با اعطای لوح سپاه وهدایای نقدی از مربیان وسرگروهای صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات