خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج محمد رسول‌الله(ص) شیراز:

برنامه‌ اصلی دشمن دور کردن مردم از حضور در صحنه‌های انقلاب است

حسینی گفت: راه نجات و پیشرفت کشور در فرمایشات رهبری اقتصاد مقاومتی است که باید توجه با علم و درون، اعتماد به جوانان و غیره در جهت تحقق این اقتصاد گام برداریم ضمن اینکه همه این‌ها از اعتماد به خداوند متعال نشئت می‌گیرند.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۵۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه و نقشه دشمن برای انقلاب پرداخت و گفت: برنامه دشمن برای نظام جمهوری اسلامی تحمیل برنامه دو قطبی کردن کشور است که شامل ارتباط با آمریکا و یا تحمل تحریم‌هاست.

وی به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: راه نجات و پیشرفت کشور در فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است  که باید توجه با علم و درون، اعتماد به جوانان، باور داشتن و غیره در جهت تحقق این اقتصاد گام برداریم ضمن اینکه همه این‌ها از اعتماد به خداوند متعال نشئت می‌گیرند.

حسینی تصریح کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی با برنامه نفاق، تزویر، ریا، دروغ و فریب می‌خواهد ذهن مردم را به بی خبری نگاه دارند اما مردم ما در طول تاریخ انقلاب با پیروی از خط ولایت برنامه دشمنان را یکی پس از دیگری با شکست مواجه کرده اند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در پایان اهمیت حضور مردم در صحنه‌ها را یاد آور شد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دشمن دور کردن مردم برای حضور در صحنه‌های انقلاب است و دشمن با برنامه تفرقه در بین مردم دنبال اجرا کردن اهداف خود است لذا مردم ما با هوشیاری برنامه‌های دشمنان را دنبال می‌کنند البته وعده خداوند انتقال حکومت جهانی به دست صالحان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها