با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

مسجد ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افتتاح شد

کد خبر: ۸۶۶۴۶۱۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

عصر دیروز با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ،سرهنگ حبیب الله سهرابی،امام جمعه توکهور،هشتبندی و جمعی از روحانیون و بسیجیان مسجد ثارالله در ناحیه سپاه میناب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در حاشیه افتتاح این مسجد گفت: این مکان مقدس با مساحت 170 متر مربع و با اعتبار 70 میلیون ساخته شده است.

وی افزود: منبع تامین درآمد برای ساخت این مسجد یک بخش آن با همکاری خیرین و بخش دیگر آن از اعتبارات سپاه بوده است.

فرمانده ناحیه میناب با اشاره به جذب 11 هزار نفری افراد در این شهرستان به عضویت بسیج گفت: جذب حداکثری یکی از برنامه های مهمی است که باید با تلاش و همت بیشتر تحقق یابد.

سرهنگ سهرابی در ادامه احداث و تکمیل سالن های ورزشی صالحین و 9دی،ساخت 106 پایگاه مقاومت بسیج،ایجاد پیست موتور سواری و اسب دوانی، را از جمله برنامه های اجرایی سپاه ناحیه میناب در بحث توجه به امر ورزش و کارهای فرهنگی عنوان کرد.

فرمانده ناحیه میناب اعطای وام های اشتغال زایی به مبلغ 4 میلیارد به مردم و بسیجیان جهت راه اندازی کارگاه های تولیدی و رونق اشتغال در سطح شهرستان خبرداد.

سهرابی به ساخت 12 مسجد،غسالخانه، و 10 خانه عالم و همچنین ساخت 277 چشمه سرویس بهداشتی را از برنامه های محرومیت زدایی در طول سال 94 اشاره کرد.

وی درپایان با اشاره به اردوهای مشارکتی در سطح استان ،حلقه های صالحین یکی دیگر از کارهای فرهنگی در راستای کار بصیرتی و معنوی جهت گسترش و کمی و کیفی سازی حلقات صالحین عنوان کرد.

ارسال نظرات