یک کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

اعتراف دیر هنگام منتقدان مرحوم سلحشور به وجود فساد در سینما

رحمان جعفری به کم مهری هایی که در سالهای گذشته نسبت به مرحوم سلحشور صورت گرفته بود اشاره کرد و گفت: این کارگردان فقید و ارزشی مطالبی در خصوص فسادهای پشت پرده سینما بیان کردند اما در عرصه رسانه عده ای ناجوانمردانه ایشان را تخریب کردند و زیر سوال بردند، اما اکثر همان منتقدین در اعترافی دیر هنگام دغدغه های سلحشور و وجود فساد در سینما را تائید کردند.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۳۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
رحمان جعفری کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فرج الله سلحشور در فضای هنری کشور گفت: مرحوم سلحشور از نوادر جامعه هنری معاصر بود که با تمام وجود و با عشق فیلم می ساخت و چون هدفش در راستای حفظ دین و شعائر اسلامی بود آثارش در بین مردم محبوب و پر بیننده بود.

جعفری با بیان اینکه باید هنرمندان انقلابی که دیدگاهی همچون مرحوم سلحشور دارند را حمایت کرد، گفت: مسئولان و نقش آفرینان حوزه فرهنگ و هنر باید تلاش کنند که امثال سلحشور را تکثیر و پرورش دهند تا در آینده ای نزدیک لشکر سلحشوران در سنگر هنر و فرهنگ انقلاب قرار گیرند.

وی در ادامه به کم مهری هایی که در سالهای گذشته نسبت به مرحوم سلحشور صورت گرفته بود اشاره کرد و گفت: این کارگردان فقید و ارزشی مطالبی در خصوص فسادهای پشت پرده سینما بیان کردند اما در عرصه رسانه عده ای ناجوانمردانه ایشان را تخریب کردند و زیر سوال بردند، اما اکثر همان منتقدین در اعترافی دیر هنگام دغدغه های سلحشور و وجود فساد در سینما را تائید کردند.

این کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: متاسفانه اکثر تولیدات سینمائی دنبال گیشه و فروش بلیط به هر قیمتی هستند و مضامین اکثر فیلم ها پوچ و غیر مفید است و گاها آسیب رسان به بنیان خانواده، به گونه ای که به گفته برخی دلسوزان و هنرمندان خیلی از فیلم ها را نمیتوان با خانواده دید و مسئولان باید به صورت جدی ورود کنند.

ارسال نظرات