برگزاری سمينار آموزشي ارتباط موثر در زنجان

سمينار آموزشي ارتباط موثر از سلسله آموزش‌هاي شهروندي در سالن هلال احمر زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۱۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سمينار آموزشي ارتباط موثر از سلسله آموزش‌هاي شهروندي در سالن هلال احمر زنجان برگزار شد.

استاد دانشگاههاي كشوري به عنوان سخنران اين همايش با بيان اينكه فقط 10 درصد مردم دنيا بلد هستند كه با هم ارتباط برقرار كنند، گفت: در واقع 90 درصد مردم دنيا در ارتباط گيري با ديگران در مشكل هستند.

شاهين فرهنگ افزود: بايد ياد بگيريم در مقابل كساني كه توهين مي‌كنند، تعيين تكليف مي‌كنند، مغرور و غيره چه رفتاري داشته باشيم.

وي با بيان اينكه عده‌اي مشكلات اقتصادي را مشكل اساسي در ارتباط مي‌دانند، تصريح كرد: بايد بدانيم همه چيز را پول تعيين نمي‌كند، انسان خوب بودن، خوشبخت بودن، خوشحال زندگي كردن با پول به دست نمي‌آيد.

فرهنگ خاطر نشان كرد: همه مشكلات را گردن اقتصاد انداختن خيلي ساده‌انگارانه است.

اين استاد دانشگاه با بيان اينكه طرز رفتار و ارتباط با ديگران با سه راه زبان بدن، لحن و بيان اتفاق مي‌افتد، گفت: 38 درصد اطلاعات در ارتباط با لحن منتقل مي‌شود.

وي با بيان اينكه فقط 7 درصد اطلاعات در ارتباط با بيان منتقل مي‌شود، خاطر نشان ساخت: وقتي زبان بدن، لحن و بيان در يك راستاي نباشد ارتباط موثري اتفاق نمي‌افتد.

گفتنی است، سلسله آموزش‌هاي شهروندي چند مدتي است كه به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري زنجان برگزاري مي‌شود و در اين نشست‌ها از اساتيد برجسته كشوري دعوت مي‌شود كه با استقبال گسترده شهروندان زنجاني مواجه شده است.

دکتر شاهین فرهنگ نيز يكي از اساتيد برجسته كشوري است كه با ترکیب کردن یافته‌های روانشناسی و آموزه‌های دینی به عنوان فردی بسیار قوی در امر آموزش و سخنران در ایران ظاهر شده است.

وي با برگزاری سمینار در شهرهای مختلف کشور به آموزش راه و روش موفقیت، ازدواج موفق، راه و روش ارتباط موثر و غيره می‌پردازد.

ارسال نظرات