سفیر سابق ایران در استرالیا، ایتالیا و مکزیک عنوان کرد:

ترویج عدم نیاز به موشک از اهداف اسلام آمریکایی می باشد/ هنر بزرگ امریکا، بکار گیری لباس روحانیت است

سفیر سابق ایران در استرالیا، ایتالیا و مکزیک اظهار کرد: استکبار جهانی با بیان اسلام آمریکایی درصدد القای این تفکر در ایران است که هم اکنون ایران به موشک نیاز ندارد تا به کشوری بی دفاع مبدل شود
کد خبر: ۸۶۷۱۸۱۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالبا، ایتالبا و مکزیک در جمع دانشجویان دانشگاه هرمزگان بابیان اینکه انقلاب‌های رنگین در جوامع غربی با تئوری پردازی ها درصدد تضعیف و خنثی کردن هستند و با آنان دشمنی می کنند، گفت: با وجود فتح کردن اذهان عمومی دیگر به سلاح جنگی نیازی نبود و بدون استفاده از جنگ و با استفاده از گفتمان برآنان مسلط می شوند.

سفیر سابق ایران در استرالیا، ایتالیا و مکزیک اظهار کرد: اسلام ناب محمدی یک آئین چند بعدی است که در کنار محبت، مجازات های سختی را در برخی از موارد نیز قرار داده است اما غربی ها با طرح اسلام رحمانیت اذهان افراد جامعه را فتح کردند.

قدیری ابیانه تضعیف خانوده ها از طریق رواج بی بند و باری و فحشا را از سیاست های آمریکا و غرب دانست.

وی با اشاره به اینکه اسلام ابعاد مختلفی دارد، افزود: دشمنان در راستای ضربه زدن به اسلام کافی است که یکی از ابعاد آن را فلج کنند لذا باید این مساله را درک کرد که تئوریسین های آمریکایی از طریق نقشه های از پیش طراحی شده وارد عمل شده اند.

مدیر انجمن نخبگان جهان با بیان تعریفی از اسلام آمریکایی بیان کرد: آمریکا، اسلام را در راستای تحقق یافتن اهداف و منافع خود در جوامع معرفی و از تاثیر گذاری لباس روحانیت در اجرای توطئه های خود علیه اسلام استفاده کرده است.

قدیری ابیانه عنوان کرد: غربی ها در کشورهای مختلف، ادیانی را مطابق با آن جوامع از جمله در عربستان وهابیت و در ایران بهائیت را ایجاد کردند.

سفیر سابق ایران در استرالیا، ایتالیا و مکزیک ادامه داد: اگر این نوع اسلام از زبان یک روحانی بیان شود قاعدتا تاثیرگذاری بیشتری دارد بکارگیری لباس روحانیت برای آمریکایی‌ها هنر بزرگی محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی با بیان اسلام آمریکایی درصدد القای این تفکر در ایران است که هم اکنون ایران به موشک نیاز ندارد و دنیای گفتمان است که نتیجه ای جز اینکه ایران به کشوری بی دفاع تبدیل می شود.

مدیربنیاد نخبگان جهان یاد آور شد: اگرملتی وسیله دفاعی نسازد فتح آن آسان است از نظر قدرت دفاعی ضعیف باشد فتح آن آسان است.

قدیری ابیانه گفت: در غرب سه عنصر احساس آزادی، احساس برخورداری واحساس امنیت از اهمیت بسیاری دارد برای مجازات افراد راهی را انتخاب می کنند که این احساسات در بین سایر افراد جامعه ازبین نرود.

وی با اشاره به آزادی پوشش و ظاهر افراد در جامعه گفت: برای این امر باید حدی در نظر گرفته شود این حد و حدود بایستی برگرفته از احکام خداوند باشد و اسلام آنها را مشخص کرده است.

سفیر سابق ایران در استرالیا، ایتالیا و مکزیکپیشرفت غربی ها را ناشی از بالا بودن وجدان کاری، مطالعه زیاد و استفاده بهینه از زمان دانست و خاطر نشان کرد: بالا بودن میزان فحشا و بی بند و باری تاثیری در پیشرفت و یا عقب ماندگی کشورها ندارد.

ارسال نظرات