معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان:

رنکینگ علمی دانشگاه لرستان به طور مرتب نزول داشته است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: رنکینگ علمی دانشگاه لرستان به طور مرتب نزول داشته است
کد خبر: ۸۶۷۲۱۸۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، فیضیان امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه لرستان که با حضور هیئت رئیسه و با دعوت بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: متاسفانه رنکینگ دانشگاه لرستان به طور مرتب نزول داشته و با این حال این رنکینگ باید با افزایش مقالات تولید شده و گسترش فعالیت های علمی ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه بیش از 40 طرح تحقیقاتی در دانشگاه لرستان در حال اجرا هستند افزود: همچنین به تمام دستگاههای اجرایی آمادگی دانشگاه را برای اجرای طرح تحقیقاتی آنها اعلام کرده ایم.

فیضیان با اشاره به اینکه در بخش IT دانشگاه لرستان 400 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: افزایش پهنای باند دانشگاه لرستان به 155 مگ ماهیانه 29 میلیون تومان هزینه برای این دانشگاه در بردارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تقویت سایت آزمایشاه مرکزی این دانشگاه گفت: یک طبقه از ساختمان کتابخانه مرکزی نیز به مرکز رشد دانشگاه اختصاص یافته است.

فیضیان به پیگیری های هشت ماهه برای اخذ مجوز مرکز رشد دانشگاه لرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه اخذ مجوز این مرکز با مشکلاتی مواجه بوده است.


ارسال نظرات