روستاهای استان اردبیل 2.5 برابر استاندارد جهانی آب مصرف می کنند

مديرعامل آب و فاضلاب روستايي استان اردبيل گفت: مصرف آب در روستاهاي استان بيش از 2.5 برابر استانداردهاي جهاني است كه با برنامه هاي فرهنگي در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۳۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مديرعامل آب و فاضلاب روستايي استان اردبيل در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان سرعین ، بخشدار مرکزی ، فرماندار و احدی مدیر امور شهرستان به منظور بررسی مسایل و مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان سرعین در محل فرمانداری تشکیل شده بود اعلام کرد: برای رساندن آب شرب سالم و بهداشتی و اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان سرعین یک میلیار تومان از صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده است .

قنبری در ادامه افزود: که با اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان در آینده نزدیک شاهد جشن تکمیل آبرسانی به روستاهای شهرستان خواهیم شد.

مديرعامل آب و فاضلاب روستايي استان اردبيل با اشاره به ضعف سيستم قرائت كنتورهاي روستايي از اجراي سيستم جديد باركدخوان در آينده نزديك خبر داد و افزود: با اين سيستم جديد مشكلات قبلي در نحوه كنتور خواني ، انشعاب غيرمجاز و صرفه جويي در مصرف آب به صورت محسوسي رفع خواهد شد.
وی اظهار كرد: مصرف آب در روستاهاي استان بيش از 2.5 برابر استانداردهاي جهاني است كه با برنامه هاي فرهنگي در نظر گرفته شده توسط سازمان آب روستايي استان اين آمارها را كاهش مي دهيم.

ارسال نظرات