بمناسبت گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز:

شهردار شهر مهریز بمناسبت روز پاسدار و جانباز پیامی صادر کرد

در این پیام آمده است:جانبازان سرافزار میهن اسلامی نیز زمینه ساز آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون هستند که نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران اسلامی شده است و امید است...
کد خبر: ۸۶۷۵۳۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از مهریز: سعید شایگان شهردار مهریز بمناسبت روز پاسدار و جانباز پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان را گرامی می داریم، ماه اعیاد آسمانی که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می شود و شور و شعفی وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می کند.

نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(س) به نام روز جانباز یقیناً بجا و شایسته بوده، پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سید الشهدا(ع)، در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نمیکنند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک شدنی نیست.

جانبازان سرافزار میهن اسلامی نیز زمینه ساز آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون هستند که نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران اسلامی شده است و امید است ما مسئولین در سایه نظام جمهوری اسلامی و و در راستای منویات مقام معظم رهبری با خدمت رسانی مطلوب و شایسته،مدیون زحمات جانبازان به ویژه تحمل شرایط جسمی جانبازان شیمیایی نشویم، جانبازان پر افتخاری که روز به روز با تحمل درد و رنج خود، مسولیت همه ما را سنگین تر می کنند.

اینجانب به عنوان یکی از خادمان مردم شهر دارالولایه مهریز ضمن تبریک سایر اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی بویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز شهرستان مهریز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی را برای همه این عزیزان مسئلت دارم.

سعید شایگان، شهردار مهریز


ارسال نظرات