اجرای عملیات گازرسانی در 15 روستای شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: در سه سال گذشته ۳۰ روستای شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند و عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان نیز در دست اجرا است.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۵۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی فرماندار نیر به همراه چند تن از مسئولان ادارات شهرستان در جریان بررسی مسائل و مشکلات شش روستای بخش کورائیم از عملیات گازرسانی به 15 روستای شهرستان خبر داد و گفت: طی سه سال گذشته 30 روستای شهرستان از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند و عملیات گازرسانی به 15 روستای شهرستان نیز در دست اجراست.

وی گفت: در روستاهای ذکر شده تاکنون 111 واحد مقاوم سازی شده و در روستای مهماندوست علیا 50 سند مالکیت صادر و تحویل متقاضیان داده شده است.

فرماندار نیر در ادامه به تامین آب شرب سالم این روستاها هم اشاره کرد و گفت: با اتمام مجتمع آبرساین شهید کسایی این چند روستا از نمعت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

در این بازدید که روسای و مدیران ادارت گاز، جهاد، آب و فاضلاب روستایی، امور آب، بنیاد مسکن، شبکه بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و بخشدار کورائیم حضور داشتند ضمن دیدار با اهالی روستاهای مهماندوست، قائم آباد، ملا احمد، آق دره، آق گونی و امین لو از نزدیک با طرح مسائل و مشکلات از سوی دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و اهالی در خصوص مرتفع نمودن مشکلات با همکاری دستگاههای اجرائی مربوطه قول مساعد داده شد.

اهم مشکلات مطرح شده و مورد تاکید اهالی در خصوص تامین آب شرب سالم و بهداشتی، گازرسانی، ساخت و تعمیر منبع آب شرب، تعمیر خطوط تلفن ثابت و آنتن دهی تلفن همراه، خانه بهداشت و اجرای طرح هادی بود.





ارسال نظرات