امام جمعه بیله سوار:

تبعیض در برخورد با موضوع «فیش های حقوقی» موجب تشویش می شود

تبعیض، عدم نظارت و بی قانونی برخی از دستگاه ها در برخود با موضوع فیش های حقوقی مدیران بیمه مرکزی که تنها به توجیه مسئله پرداختند موجب تشویش اذهان عمومی مردم شده و زمینه بی انظباتی و نارضایتی می شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۶۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیله سوار با تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت حجت علیه السلام به محورهای سنخرانی مقام معظم رهبری در بین قاریان و منتخابان مسابقات بین المللی قران کریم در تهران اشاره کرد و گفت: قران کریم موجب امنیت و قدرت بوده و برگزاری مسابقات قرانی در ایجاد وحدت و رساندن یپام وحدت به مسلمانان بسیار موثر است.

وی به دشمنی گری های امریکا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بین قاریان درباره امریکا فرمودند: «امریکا طاغوت اعظم و شیطان اکبر است» و قاریان قران و مسلمانان باید به طاغوت کافر بوده و به خدا نیز ایمان داشته باشند.

امام جمعه بیله سوار گفت: دشمنان از اسلام شجاج و باقدرت می ترسند لذا علمای اسلام باید قران و مفاهیم آن را روشنگری کنند.

وی با اشاره به سالروز سربازان گمنام امام زمان گفت: مقام معظم رهبری درباره وزرات اطلاعات گفتند: مجاهدان و سربازان گمنام امام زمان در تلاش و جهاد مخفی هستند و از این بابت باید از انها تشکر کرد.

حجت الاسلام قیاسی با ابراز تاسف به ماجرای فیش های حقوقی دهها میلیونی 3 تن از مدیران ارشد بیمه مرکزی گفت: این مدیران علاوه بر حقوق میلیونی ماهانه، وام های میلیونی در اشکال مختلف نیز گرفته اند.

وی به موج اعتراض عمومی به این موضوع اشاره کرد و افزود: تبعیض، عدم نظارت و بی قانونی برخی از دستگاه ها در برخود با مدیران که تنها به توجیه مسئله پرداختند موجب تشویش اذهان عمومی مردم شده و زمینه بی انظبابی و نارضایتی می شود.

وی با بیان اینکه نمی شود با دستمال کثبف شیشه را تمیز کرد گفت: لازم است همه دستگاه های حاکمیتی و دستگاه های نظارتی در مقابل تبعیض، فساد و رانت خواری مبارزه جدی و مقابله کنند.

وی همچنین به امار بالای بیکاری در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت بیکاری دهها میلیون نفری در کشور موجب رفع مشکلات و آسایش می شود.

حجت الاسلام کریم قیاسی در خطبه اول نماز جمعه گفت: با قرار گرفتن در استانه میلاد مسعود حضرت بقیت الله باید تلاش کنیم خود را به اندازه منتظران واقعی برسانیم.

ارسال نظرات