مسئول آموزش سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مازندران:

اسلام امریکایی اساس مشکلات جهان اسلام است

مسئول آموزش سپاه کربلا مازندران یادآورشد: تمام مشکلات اسلام زیر سایه اسلام امریکایی یا دروغین بنا شده که منجر به کشتار زنان، کودکان، پیران و جوانان در میان مسلمان گشت.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۶۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸











به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن بریمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به تفاوت اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی که امام(ره) تاکید داشتند، گفت: اسلام آمریکایی در واقع ریشه در منفعت طلبان عصر پیامبر(ص) دارد که بعد از شکست تظاهر به اسلام کردند.

حجت الاسلام بریمانی گفت: اسلام انقلابی همان اسلامی است که پیامبر براساس آیه « الیوم اکملتم ... » در غدیر اختیار آنرا به رهبری و امامت علی(ع) سپرد.

مسئول آموزش، تربیت و تعالی سپاه کربلا دیدگاه منفعت طلبان از نام اسلام را دیدگاهی در مقابل پیامبر(ص) و ائمه (ع) خواند و ادامه داد: امروز اسلام امریکایی منحصر به اسم، چاپ قرآن، گفتن و خواندن اذان و نماز و پرداختن به ظاهر عبادت شد که از محتوا خالیست.

وی فقدان عمل در محتوای اسلام ناب محمدی(ص) و گفتمان الهی قرآنی را اساس مشکلات در جهان اسلام دانست و یادآورشد: تمام مشکلات اسلام زیر سایه اسلام امریکایی یا دروغین بنا شده که منجر به کشتار زنان، کودکان، پیران و جوانان در میان مسلمان گشت.

حجت الاسلام بریمانی با قرائت آیه 51سوره مبارکه مائده اظهارداشت: خداوند به دو قومی که برای نابودی اسلام کمر همت بستند هشدار داد و امروز هم اسلام دروغین که از آن دو گروه و قوم (مسیحیت و صهیونیست) شکل گرفت، با چهره اسلام مرتکب ده ها و صدها جنایت و خیانت در حق جهان اسلام محمدی(ص) می شوند.

این مسئول اجرا شدن همه احکام بجز حکم خداوند را در اسلام امریکایی از نشانه های اسلام دروغین برشمرد و تاکید کرد: اسلام انقلابی همان اسلام رسول الله (ص) است که امام علی(ع)، امام حسین(ع) و همه ائمه (ع) در حوادث و رویداد تاریخ نشان دادند.

حجت الاسلام بریمانی نشانه اسلام انقلابی را در 4 محور خلاصه کرد و گفت: حفظ اعتقادات، اجرای احکام الهی، عمل در حفظ اخلاق با لحاظ کرامت به ارزشهای انسانی و بصیرت در شناخت دوست و دشمن، اسلام انقلابی را نمایان می کند.

وی افزود: شناخت دوست و دشمن، راه و چاه، حق و باطل و در یک نگاه تبعیت محض از امام، رهبر و ولی امر مسلمین نشانگر اسلام ناب محمدی و انقلابی است  .

ارسال نظرات
پر بیننده ها