مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات کشور درآستانه سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی

دنیا از تفکر امام وحشت دارد/تمام اختلاف ما با غربی ها بر سر طرفداری از اسلام ناب است

مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات کشور درآستانه سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت:دنیا از تفکر امام وحشت دارد این تفکراتی که غربی ها صادر می کنند برای مخدوش کردن ذهن جوانان ما است آنها در تلاش برای از بین بردن آرمان های امام در بین جوانان هستند.
کد خبر: ۸۶۸۵۷۹۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات  خبرگزاری بسیج، سردار حسین بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات به مناسبت سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی  امام خمینی (ره) در مصاحبه ای با خبرنگار این سازمان گفت: سال 67 بعد از گذشت حدود 10 ماه از جنگ ایران و عراق حال امام بد شد در آن زمان بنده در سپاه ثارالله مستقر بودم 14 خرداد سکوتی مبهم در رادیو تلویزیون و حتی مردم پیچیده بود تا اینکه خبر رحلت امام از رادیو پخش شد و مردم در بهت وغم عظیمی فرو رفتند.

 وی با بیان اینکه در مراسم تشییع پیکرمطهرامام موج جمعیتی که به بهشت زهرا(س) می آمد عنان کار را از دست اجرا کنندگان مراسم می گرفت گفت: خیل جمعیت در بهشت زهرا(س) حاکی از علاقه شدید مردم به امام و آرمانهای و همچنین غم از دست دادن این حامی برای مردم خیلی سخت وطاقت فرسا بود.


بهشتی افزود: سال 67 که امام برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی زیر نظر مردم و مسئولان دستور به تشکیل بسیج مستضعفین را دادند بسیاری از مردم متدین و نمازگزاران مسجد و کسانی که انقلاب  را از مساجد آغاز کرده بودند آمدند در صحنه ، 8 سال حضور بسیجیان در جنگ سند افتخاری بود برای مردم؛ امام ازهمان ابتدا به مردم و بخصوص بسیجیان احترام و ارادت خاصی داشتند. طوری که امام در مناجات هایش گفته بودند ( خدایا من را با بسیجیان محشور کن).

 مسئول بسیج مساجد و محلات در ادامه اظهار داشت: بسیج محلات قدمت زیادی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و می توان گفت که اصلی ترین رکن بسیج است.

وی تاکید کرد: تفسیر عملی امام از رفتار بسیج این است که بسیجیان بتوانند اسلام عاشورایی و استکبار ستیز و اسلام مدافع حق مظلوم را سرپا نگه دارند. به قول امام (ره): (یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان ندهیم).

بهشتی گفت: الحق که بسیجیان در این سالها پرونده درخشانی دارند و هنوز پایبند به دستورات بنیان گذار انقلاب اسلامی هستند و بعد از سالها در دفاع از حق مظلوم  چه در جنگ و چه در فتنه ها و حضور در جبهه های مقاومت سوریه سر از پا نمی شناسند.


مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات در پایان خاطر نشان کرد: دنیا از تفکر امام وحشت دارد این تفکراتی که غربی ها صادر می کنند برای مخدوش کردن ذهن جوانان ما است آنها در تلاش برای از بین بردن آرمان های امام در بین جوانان هستند، و بسیجیان عزیز بدانند که تمام اختلاف ما با غربی ها بر سر طرفداری از اسلام ناب محمدی است.


ارسال نظرات