معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

صدور مجوز ساخت بزرگترین کتابخانه شهر قیدار نبی(ع) در جوار حرم آن حضرت

مجوز ساخت بزرگترین کتابخانه شهر قیدار نبی(ع) در جوار حرم آن حضرت توسط نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صادر شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۸۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مجوز ساخت بزرگترین کتابخانه شهر قیدار نبی(ع) در جوار حرم آن حضرت توسط نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صادر شد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به عنوان متولی موقوفات در استان برنامه‌های مختلفی را در این زمینه اجرایی می‌کند

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در زمینه ترویج فرهنگ وقف اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های مربوط در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرایی شده است.

محمدی مجموع موقوفات استان زنجان را 2 هزار و 578 مورد اعلام کرد و گفت: این آمار مربوط به موقوفات منفعتی و انتفاعی است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه از مهم‌ترین موقوفات استان زنجان، موقوفات شهر قیدار نبی‌(ع) است، اضافه کرد: در همین راستا چند پروژه از محل عواید موقوفات درشهر قیدار در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در بخش فرهنگی نیز از دیگر اقدامات اوقاف در شهر قیدار است، تصریح کرد: در همین راستا مجوز ساخت بزرگترین کتابخانه شهر قیدار نبی در جوار حرم حضرت قیدار نبی توسط نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صادر شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه متراژ این کتابخانه یک هزار و 500 متر است، خاطر نشان ساخت: اعتبار تخصیص یافته برای ساخت این کتابخانه از سوی سازمان برنامه و بودجه 400 میلیون تومان است.

ارسال نظرات