خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

عزم ملی نیاز اقتصاد/عده ای محتاج نان شب و عده ای حقوق نجومی

خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه عزم ملی را لازمه تحقق اقتصادمقاومتی و اشتغال در جامعه دانست.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۳۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری گفت: همکاری مردم به خصوص فعالان اقتصادی با دولت بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی با رهبر انقلاب، افزود: ایشان در این دیدار اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ اسلامی را دو اولویت فوری کشور عنوان و بر تلاش مجدانه مجلس در این خصوص تاکید کردند.
آیت الله شبستری با اشاره به ایجاد قرارگاه اقتصادمقاومتی در استان ها اظهار داشت: از دولت انتظار است با جدیت زمینه اشتغال جوانان را فراهم و در رفع دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب تلاش کند.

امام جمعه تبریز به دیدار اخیر خود با وزیر کشور اشاره و بیان کرد: به وزیر کشور اعلام کردم باید مجلس و دولت برای خروج از رکود و رونق تولید داخلی تلاش کنند و تا زمانی که نگاه دولت و مجلس به خارج باشد اقتصاد کشور تغییر نمی کند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر شرمندگی از بیکاری جوانان، یادآور شد: کمک به واحد های تولیدی ضعیف برای خروج از تعطیلی گام خوبی است که امیدواریم آثار عملی داشته و مداوم باشد.
امام جمعه تبریز همچنین دغدغه دیگر رهبر انقلاب را مسائل فرهنگی خواند و افزود: دولت باید برای رفع دغدغه های فرهنگی ایشان اقدام لازم را انجام دهند.
وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه ای و پیشروی ارتش سوریه و عراق در عملیات گسترده علیه داعش گفت: گزارش ها از سوریه نشانگر آن است که ارتش و نیروهای مردمی پیشروی زیادی در بازپس گیری استان رقه داشته اند و به فضل الهی شاهد پیروزی بر داعش خواهیم بود.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: بنا بر نوشته های رسانه های عراق، داعش در حال جان دادن است و هیچ جای امنی برای داعش در عراق نمانده است.

آیت الله شبستری با گرامیداشت 26خرداد سالروز شهادت بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد از اعضای فدائیان اسلام به دست رژیم پهلوی گفت: این دلاوران در زمان غربت اسلام به وظایف اجتماعی خود عمل کرده و به دست رژیم پهلوی شهید شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها