مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان مطرح کرد:

اشراف و هوشیاری اصحاب رسانه عامل خنثی کننده نقشه های دشمن

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: بررسی لحظه به لحظه محتوا و خطوط خبری در فضای مجازی و ارائه جمع بندی های صورت گرفته به مسئولان و اصحاب رسانه کمک می کند تا با اشراف کامل هوشیاری دوچندان در مسیر مقابله با نقشه های دشمن گام بردارند.
کد خبر: ۸۶۹۳۰۸۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

به گزارش بسیج رسانه خوزستان، عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در پنجمین جلسه نقد و بررسی و تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی اظهار داشت: با توجه به سیال بودن و تغییر مداوم محتوای ارائه شده در شبکه های اجتماعی موبایلی و فضای مجازی این سلسله جلسات به صورت مستمر و با هدف ارائه برآورد دقیق از وضعیت و خطوط خبری موجود در این حوزه توسط سازمان بسیج رسانه برگزار می شود.

 

وی افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که با انتشار یک محتوای هدفمند از سوی دشمنان نظام در این شبکه های اجتماعی به دلیل سهل الوصول بودن دسترسی و سرعت انتشار مطالب در آنها، محتوای مذکور در مدت زمان کوتاهی به صورت گسترده منتشر می شود.

 

نوروزیان تاکید کرد: در این میان بعضاً مشاهده می شود که برخی رسانه ها نیز به دلیل عدم آگاهی از این نقشه در جهت تکمیل پازل دشمن گام برمی دارند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایان عنوان کرد: بررسی لحظه به لحظه محتوا و خطوط خبری در فضای مجازی و ارائه جمع بندی های صورت گرفته به مسئولان و اصحاب رسانه کمک می کند تا با اشراف کامل هوشیاری دوچندان در مسیر مقابله با نقشه های دشمن گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات