سال گذشته صورت گرفت

مرگ 16 کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر مصرف مواد مخدر

عضو کمیته درمان و حمایت اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 16 نفر براثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۳۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

کیان دهراب‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری دبیر و رؤسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سال گذشته 16 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند که دو نفر زن و 14 نفر مرد بودند.

عضو کمیته درمان و حمایت اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به همکاری بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: 73 مرکز در استان وجود دارد که از این تعداد 44 مرکز درمان سوء مصرف مواد با دارو، 23 مرکز اقامتی و کمپ، سه مرکز بیماری‌های روانی و سه مرکز DIC در استان وجود دارد.

وی با اشاره به نظارت دانشگاه و بهزیستی بر مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد گفت: 3 مرکز ترک اعتیاد به دلیل عدم ارائه خدمات مطلوب به صورت دائم تعطیل شد و سه مرکز نیز نیمه تعطیل شد.

این مسؤول افزود: مراکز اقامتی و کمپ‌های ترک اعتیاد 200 مورد تذکر شفاهی، 35 مورد تذکر کتبی و 27 مورد کسر سهمیه دارو از 10 تا 50 درصد و از یک تا سه ماه داشتند.

ارسال نظرات