امام جمعه گرمي:

مبارزه با فساد اقتصادی زیرمجموعه اقتصاد مقاومتی است

مبارزه با فساد اقتصادی زیرمجموعه اقتصاد مقاومتی است و در واقع نمی شود با فساد اقتصادی کنار آمد اما در عین حال از اقتصاد مقاومتی نیز سخن گفت.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۹۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام صفري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گرمي ضمن دعوت عموم به تقواي الهي گفت: اگر کسی در اين دنيا طبق دستورات دینی عمل کند در كارهاي دنیوي نمي ماند.

وي افزود: هر کس مي خواهد رابطه بین خود و مردم را درست كند رابطه بين خدا و خود را اصلاح کند، و ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي تقويت و اصلاح اين رابطه است.

حجت الاسلام صفري یکی از موارد بسیار مؤثر در بهبود وضعیت اقتصادی کشور را مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و افزود: مبارزه با فساد اقتصادی زیرمجموعه اقتصاد مقاومتی بوده و در واقع نمی شود با فساد اقتصادی کنار آمد اما در عین حال از اقتصاد مقاومتی نیز سخن گفت.

وي با بيان اينكه فساد اقتصادي باعث مي شود پول بیت‌المال به جیب یک اشخاصِ حریص و خودخواه برود افزود: فساد اقتصادی علاوه بر ضرر و زيان مادی و اقتصادی باعث فشار روحي و روانی و بي اعتمادي میشود.

خطيب جمعه گرمي با انتقاد از زندگي اشرافي یک سری مسولان رده بالا كه از زندگی فقرا خبر ندارند و حتي تحمل نمي كنند حتي یک ماه مثل فقرا زندگی کنند افزود: دريافتي برخي مديران ارشد به گونه اي بالاست كه اگر کارگران زحمتكش در كل سال هم كاركنند نمي توانند حتي قسمتي از اين مبلغ را دريافت كنند.

وي گفت: مشكل كشور اين نيست كه چه كسي رييس مجلس بشود و يا چه كسي در چه پستي قرار گيرد بلكه مشكل اصلي كشور ركود و بيكاري است و اين مشكلات در سايه برنامه هاي ريزي ها و اقدامات غلطي بوده كه اتفاق افتاده و مي افتد.

امام جمعه گرمي مواد مخدر را يكي ديگر از تهديد كننده جدي، بخصوص در شهرستان گرمي عنوان كرد و گفت: بيش از 450 نوع مواد مخدر و انواع روان گردان وجود دارد كه براحتي هم تهيه مي شود.

وي با بيان اينكه گرفتار شدگان مواد مخدر در شهرستان گرمي زياد است و افراد زيادي دراين خصوص به دار اويخته شده است افزود: مشكلات مواد مخدر علاوه بر ايجاد فشار روحي و رواني شديد براي خانوادها و جامعه، سالانه بيش از 10هزار ميليارد تومان به كشور خسارت وارد مي مي كند.

ارسال نظرات