مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

خدمت به جامعه ایثارگران هدف شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی در مورد فرهنگ شهادت و خدمت به جامعه ایثارگران در گیلان شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۲۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، طاهرنژاد در نخستین شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: این شورا در راستای اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی در مورد فرهنگ شهادت و خدمت به جامعه ایثارگران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای منزلت اجتماعی ایثارگران، تجلیل از مقام شامخ شهدا، زنده‌نگهداشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف این شورا است، اضافه کرد: سیاست‌گذاری در راستای احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بکارگیری ظرفیت‌های جامعه برای تحقق اهداف و استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگران در ترویج فرهنگ ارزشی شهادت از مهم‌ترین رسالت‌های شورای عالی ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه شورای مذکور در مرکز با 17 عضو و به ریاست رییس جمهور شکل گرفته است اظهار کرد: شش تن از وزرا نیز عضو این شورا هستند.

طاهرنژاد با بیان اینکه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان به ریاست استاندار و دبیری بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تشکیل شده است گفت: این شورا در استان 15 عضو دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه جلسات این شورا در استان به صورت سه ماه یکبار به ریاست استاندار برگزار می شود تصریح کرد: مصوبات شورا پس از تایید دبیر شورا و دستور رییس شورا به مرحله اجرا می رسد.

ارسال نظرات