رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

توزیع اقلام فرهنگی بین مساجد زنجان

اقلام فرهنگی به مناسبت شب قدر، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توزیع شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۱۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از توزیع اقلام فرهنگی بین مساجد زنجان خبر داد و گفت: این اقلام فرهنگی به مناسبت شب قدر، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توزیع شد.

حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی برنامه‌های متعددی اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی به عنوان سازمان فرهنگی در مدت زمان فعالیت خود برنامه‌های متعددی را اجرایی کرده است، اظهار داشت: در همین راستا امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی توسط سازمان تبلیغات اسلامی در حال اجرا است که شامل برگزاری نشست با امام جمعه با حضور مجموعه‌های زیر نظر تبلیغات اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه توزیع اقلام فرهنگی در بین مساجد نیز از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با سالروز تبلیغات اسلامی در حال اجرا است، اضافه کرد: این اقلام توزیعی بیشتر جنبه نمایشگاهی داشته و بیشتر با هدف آگاه‌سازی عموم مردم صورت گرفته است.

خسروی با اشاره به اینکه اقلام توزیعی با موضوعیت شب‌های قدر، میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اقلام فرهنگی موضوعی با عنوان کمک به نیازمندان و دستگیری از فقرا و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توزیع شده است، اضافه کرد: این اقلام فرهنگی در بین 130 مساجد زنجان توزیع شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه طی روزهای آینده نیز برنامه‌های مناسبتی شب‌های قدر اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه‌ها نیز مساجد زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه مساجد زنجان میزبان شب‌های قدر خواهند بود، تصریح کرد: قرائت ادعیه‌های مناسبتی شب‌های قدر، مداحی، مراسم احیای شب‌های قدر، سخنرانی و ... از جمله برنامه‌های اجرایی به این مناسبت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در چند مسجد زنجان مراسم به صورت ویژه برنامه شب‌های قدر اجرا خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه‌های ویژه در مساجد محوری اجرایی خواهد.

ارسال نظرات