خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

برای غلبه دشمنان باید انحصار علمی آنها را شکست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در نشست بصیرتی فرماندهان واحد های مقاومت پیشگام، پوینده و امیدان حوزه ابوذر این شهرستان با اشاره به نقش و جایگاه معلمان، گفت: آموزش وپرورش به عنوان منبع تولید علم در جامعه می تواند با شکستن انحصار علمی کشور های مدعی و مجهز ساختن خود به علوم روز دنیا، سلاح های علمی دشمن را بی اثر و خنثی کنند.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۹۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با اشاره به خودکفایی کشور در بحث هسته ای، افزود: دانشمندان جوان ایران با انحصار شکنی در برخی زمینه ها توانسته اند تاکنون موفقیت های زیادی به دست آورند.

وی اظهار داشت: مقابله با دشمنان راههای مختلفی دارد و هر کسی با توجه به شغل خود در راستای مقابله با دشمنان باید وظیفه ای را عهدار باشد.

حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود، داعش را بزرگترین دشمن اسلام در لباس اسلام عنوان و بیان کرد: پرچم داعش برای فریب افکار عمومی طراحی شده، در حالیکه این گروه تکفیری شناختی از خدا و رسولش ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همه این گروه ها نقشه امریکا و اسرائیل بوده و تنها در فکر تامین خواسته آن ها هستند.

حاتمی با تاکید به بحث تربیت درست جوانان، بیان داشت: کار تربیتی برای دانش آموزان ازضروریات است چراکه ماآینده کشور و انقلاب را به دانش آموزانی تحویل خواهیم داد که در حال حاضر در سر کلاس های فرماندهان واحدهای مقاومت نشسته اند.

وی به مسئله جنگ نرم وجریان نفوذ و جهاد کبیر هم اشاره ای داشت و اظهار کرد: فروپاشی کانون خانواده ها، افزایش بی رویه طلاق، گرایش به مواد مخدر و ترویج بی حجابی و بد حجابی از جمله آسیب های جنگ نرم هستند که مقابله بااین جنگ به تعبیر رهبری جهاد کبیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها