به همت بنیاد برکت در چاروسا:

خوابگاه شبانه‌روزی و مدرسه احداث می شود

رئیس آموزش و پرورش چاروسا از احداث خوابگاه شبانه‌روزی و مدرسه در چاروسا و قلعه‌رئیسی توسط بنیاد برکت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۴۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

محمد شکوهی ظهر امروز در نشست شورای اداری چاروسا با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش به‌سزایی در پیشرفت دانش‌آموزان دارد، اظهار داشت: آموزش و پرورش بهترین بستر برای اجرای این سیاست‌های آموزشی است که در این زمینه باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا به سفر مسؤولان بنیاد برکت در اوایل هفته به چاروسا اشاره و تأکید کرد: سفر مسؤولان استانداری استان و بنیاد برکت به چاروسا دستاوردهای بسیار مهمی داشت که در آینده شاهد برکت‌های از این سفر هستیم.

وی به ساخت مدارس توسط بنیاد برکت اشاره و گفت: مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت از بالاترین استانداردهای اماکن آموزشی برخوردار بوده و به بهترین تجهیزات آموزشی نیز مجهز است.

شکوهی با بیان اینکه این بنیاد در مناطقی اقدام به تأسیس مدارس می‌کند که فاقد مدرسه یا مدارس فرسوده باشد، افزود: شهر قلعه رئیسی با توجه به کمبود فضای فیزیکی در سطح شهر نیاز اساسی بود که اقدام به مدرسه راهنمایی دخترانه شود که در این سفر مصوب و با اهدا کردن زمین که تا هفته آینده تکمیل خواهد شد، شروع به‌کار می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا به نبود خوابگاه شبانه‌روزی مجهز در قلعه رئیسی اشاره و یادآور شد: بسیاری از دانش‌آموزانی که از مناطق بسیار دور به شهر قلعه رئیسی برای تحصیل می‌آمدند فاقد مکان مناسب بودند که این مهم منجر به احداث خوابگاه شبانه‌روزی دبیرستان در قلعه رئیسی شد.

وی به مدارس فرسوده امامزاده سید محمود(ع) و روستای دالون اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه با توجه به دانش‌آموزان با پتانسیل بالایی که دانش‌آموزان امامزاده سید محمود(ع) دارد ولی فاقد مکان مناسب آموزشی است که دو مدرسه شش کلاسه برای دو روستای امامزاده سید محمود(ع) و روستای دالون اختصاص داده شد.

ارسال نظرات