به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان:

فراخوان مسابقه خاطره نویسی با عنوان (( چگونه کارآفرین شدم )) ویژه کارفرمایان و تولید کنندگان

سازمان تامین اجتماعی اولین مسابقه خاطره نویسی با عنوان (( چگونه کارآفرین شدم )) ویژه کارفرمایان برگزار می کند.
کد خبر: ۸۷۱۵۷۵۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سازمان تامین اجتماعی اولین مسابقه خاطره نویسی با عنوان (( چگونه کارآفرین شدم )) ویژه کارفرمایان برگزار می کند.

گفتنی است، کارفرمایان می توانند خاطرات خود را در حوزه های نقش سازمان تامین اجتماعی در بهبود فضای کسب و کار، نحوه کارآفرینی، تولید، تحریم و پسا تحریم، تولید و اقتصاد مقاومتی، ارتباط بین سازمان و کارفرمایان، بازرسی، ایمنی و بهداشت کار تهیه و تا پایان شهریور ماه سالجاری ارسال کنند.

فراخوان مسابقه خاطره نویسی با عنوان (( چگونه کارآفرین شدم )) ویژه کارفرمایان و تولید کنندگان را تمدید کرد

بر این اساس، آثار ارسالی باید ٥ تا ١٠ صفحه تایپ شده در قطع A٤ در فرمت WORD تهیه و تنظیم شود.

هر شرکت کننده باید همراه با مطلب ارسالی، یک قطعه عکس ٤*٣ با کیفیت مناسب در قالب JPEG ارسال کند.

همچنین، مطالب ارسالی باید با مشخصات کامل هویتی شامل: نام و نام خانوادگی، نوع فعالیت ، نام کارگاه ، آدرس ، شماره های تلفن ثابت و همراه و آدرس پست الکترونیکی ارسال شود .

ارسال اثر به معنای پذیرش شرایط مسابقه است و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده بر عهده ستاد برگزاری است.

ستاد برگزاری، ارسال کننده را صاحب اثر می داند ، اما در صورتی که خلاف آن ثابت شود تمامی امتیازات متعلق، باطل و اثر مربوطه از جریان مسابقه خارج خواهد شد .

افراد شرکت کننده می توانند آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی karfarma@tamin.ir ارسال کنند یا پست تایپ شده را همراه با لوح فشرده به نشانی تهران، خ کارگر شمالی ، نرسیده به فاطمی ، نبش کوچه ستاره، پلاک یک، ساختمان شماره ٤ تامین اجتماعی ، طبقه ششم دبیرخانه برگزاری مسابقه ارسال نمایند .

خاطرنشان می سازد آثار ارسالی کارفرمایان توسط هیات داوران متشکل از ٢ نفر نماینده از معاونت فرهنگی و اجتماعی، یک نفر نماینده از حوزه معاونت فنی و درآمد ، ٢ نفر نماینده از تشکل های کارفرمایی و ٢ نفر از اساتید دانشگاه با تحصیلات مرتبط در حوزه ادبیات نوشتاری بررسی می شود.

پس از ارزیابی آثار ارسالی و انتخاب خاطرات، از منتخبین طی مراسم ویژه ای تقدیر و جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

ارسال نظرات