ساعتی پیش در فرودگاه اردبیل:

شهیدی که بعد از 33 سال به زادگاهش بازگشت

شهید سید ناصر ناصری، متولد 1347بود که در 1362/12/12 در جزیره مجنون و در منطقه عملیاتی خیبر مقودالاثر شده بود که بعد از 33 سال توسط کمیته تفحص و جستجوی مفقودین شناسایی شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۵۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در حاشیه تشییع پیکر شهید سید ناصر ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل اظهار داشت: شهید سید ناصر ناصری هشجین از شهدای مفقودالاثر دوران 8 سال دفاع مقدس می باشد که در 12 اسفندماه سال 1362 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیدند و پس از 33 سال دوری از وطن، از طریق آزمایش DNA که از والدین آن شهید بزرگوار انجام شده بود به آغوش خانواده اش بازگشت.

علی منصور لکورج تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای خلخال از جمله برنامه هایی است که در شهرستان خلخال بصورت رسمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیکر پاک شهید ناصری هشتجین، شنبه 9 مردادماه، ساعت 16 عصر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) از ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال تشییع و در زادگاهش (هشتجین) خاکسپاری خواهد شد.

منصور لکورج خاطرنشان کرد: مراسم شب سوم شهید ناصری، یکشنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی تشیع و تسنن شهر هشجین برگزار خواهد شد که این حرکت فرهنگی، ضمن ارج نهادن به مقام شهدا، تقویت همدلی و وحدت در بین برادران شیعه و تسنن منطقه را به نمایش خواهند گذاشت.


رئیس بنیاد و امور ایثارگران شهرستان خلخال نیز در آئین استقبال از پیکر مطهر شهید سید ناصر ناصری در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان اردبیل اظهار کرد: شهیدسید ناصر ناصری، متولد 1347 بود که در 1396/12/12 در جزیره مجنون و در منطقه عملیاتی خیبر مقودالاثر شده بود که بعد از 33 سال توسط کمیته تفحص و جستجوی مفقودین شناسایی و امروز در فرودگاه اردبیل مورد استقبال مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفت.

عبدالله فرجی تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا از برنامه های در نظر گرفته شده شهرستان خلخال می باشد که بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای خلخال، شنبه 9 مردادماه که مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، ساعت 16 از میدان جانبازان خلخال تشییع و در مزار شهدای خاکسپاری خواهد شد.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات