در نشستی مسترک مطرح شد

تقویت همکاری های بانک ملت و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری های بین این دو مجموعه بزرگ اقتصادی تاکید کردند.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۸۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملت، هادی اخلاقی مدیرعامل بانک ملت در در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد که بانک ملت کماکان به عنوان بازوی توانای وزارت نفت در توسعه فعالیت های بخش عمرانی و توسعه سطح کیفی این حوزه، ایفای نقش خواهد کرد.

مدیرعامل بانک ملت، آمادگی کامل این بانک را برای حمایت از بخش های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی کشور، اعلام کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که بانک ملت در پایان سال جاری، نمره قابل قبولی را در ایفای تعهدات و نقش آفرینی در عرصه اقتصاد ملی، کسب کند.

مهندس عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران  هم با بیان این نکته که بانک ملت از سال های گذشته همواره تعاملات خوبی با این شرکت داشته است، اظهار داشت: تلاش های دست اندرکاران بانک ملت که همواره یاری دهنده و حمایت کننده حوزه نفت کشور بوده اند، شایسته قدردانی است.

وی از آمادگی شرکت پالایش و پخش برای همکاری با بانک ملت در پروژه های مختلف در زمینه فاینانس و صدور ضمانتنامه ها خبر داد و خواستار تعیین چارچوب های لازم برای اجرای هرچه بهتر و سریع تر تامین مالی پروژه های نفتی پیش رو شد.
ارسال نظرات