در 10 رشته ورزشی؛

2 هزار ورزشکار یزدی در المپیاد بسیج با هم رقابت می کنند

دومین المپیاد ورزشی بسیج یزد با حضور دو هزار ورزشکار در 10 رشته ورزشی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۵۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: دومین المپیاد ورزشی بسیج استان یزد در روز پنجشنبه 21 مردادماه ساعت 18 با حضور ریاست سازمان بسیج ورزش کشور و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افتتاح می شود.

محمد مهدی نیکونژاد افزود: این المپیاد در 10 رشته ورزشی تکواندو، جودو، دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان، ووشو، تنیس روی میز، کاراته، دفاع شخصی و کشتیبا حضور دو هزار ورزشکار و داور با مشارکت و همکاری هیت های ورزشی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در روز جمعه 22 مردادماه از ساعت 8 صبح در 10 سالن تخصصی شاهد برگزاری این رقابت های ورزشی خواهیم بود، اذعان کرد: این المپیاد با نام گرامیداشت سرداران شهید استان یزد و با شعار ولایت مداری، شهادت طلبی و آمادگی جسمی در شرف اجرا و مشخص شدن منتخبین برتر برای اعزام به مسابقات بسیج کشوری انجام می گیرد.

نیکونژاد به اجرای برنامه های فرهنگی در کنار این المپیاد اشاره کرد و افزود: همایش اخلاق در ورزش با حضور مربیان بسیجی استان در روز پنجشنبه 21 مردادماه ساعت 9 صبح با سخنرانی دکتر امینی، سردار یزدانی و سردار آذرنوش در محل سالن شهید مطهری یزد برگزار می شود و سایت رسمی ندای ورزش یزد نیز افتتاح می شود.

ارسال نظرات