امام جمعه اهل تسنن عنبران با انتقاد از استاندار اردبیل:

مردم عنبران کار نمی خواهند، آب و نان می خواهند

امام جمعه اهل تسنن عنبران با انتقاد از اینکه استاندار اردبیل در طول سه ساله گذشته نخواسته با حضور در این بخش مرزی جویای مشکلات مردم باشد، گفت: مردم عنبران کار و اشتغال نمی خواهند، بلکه خواستار تامین آب و برق، گاز و نان روزمره خود هستند.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۷۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام سید یاور مرادی در مراسم یادواره شهدای دولت و شهدای بخش عنبران در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: انتظار می رفت همزمان با هفته دولت، امروز یک مسئول استانی در بین مردم حضور داشت.

امام جمعه عنبران با اشاره به اینکه رسیدگی به محرومان همیشه مورد تاکید حضرت امام (ره) بود، گفت: در طول سه سال گشته حتی استاندار اردبیل پنج دقیقه نیز فرصت نکرده تا پای سخنان این مردم محروم بنشیند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در کارنامه خود خدمت به محرومان را دارد، اظهار کرد: آیا مسئولان امروزی در مسیر شهیدان رجایی و باهنر گام برداشته اند؟!

حجت الاسلام مرادی با اشاره به سخنان استاندار اردبیل در مراسم افتتاحیه پروژه های هفته دولت در نمین مبنی بر اینکه اشتغالزایی بر عهده بخش خصوصی بوده و دولت باید زیرساخت ها را فراهم سازد، گفت: آقای استاندار مردم اهل تسنن عنبران نه کار میخواهند و نه کارخانه، بلکه زیرساخت های اولیه ای همچون آب ، برق، گاز و نان را می خواهند.

امام جمعه عنبران افزود: مردم عنبران در صحنه های مختلف و حساس کشور حضور داشته اند و در طول هشت سال جنگ تحمیلی نیز شهدایی تقدیم کشور و انقلاب اسلامی کرده اند و این که در طول 48 ساعت تنها دو ساعت از آب شرب بهرمند باشند، قابل قبول نیست.

ارسال نظرات