فرمانده سپاه شهرستان ابهر:

کشف بیش از یک کیلوگرم هروئین توسط سپاه ناحیه ابهر

یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین توسط اطلاعات سپاه ابهر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۸۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر از کشف و ضبط یک کیلو گرم مواد مخدر هروئین توسط اطلاعات سپاه خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای سپاه پاسداران شهرستان ابهر محمولۀ یک کیلوگرمی مادۀ مخدر خیش از نوع هروئین کشف و ضبط شد.

محمد فروزنده امروز با اشاره به کشف و ضبط یک کیلو گرم مواد مخدر توسط سپاه ناحیه ابهر افزود: در یک عملیات اطلاعاتی یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در ابهر توسط اطلاعات سپاه ناحیه ابهر کشف و ضبط شد.

وی در ادامه اظهار داشت: طی عملیاتی توسط نیروهای سپاه پاسداران شهرستان ابهر و رصد دقیق اطلاعاتی با متوقف نمودن یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دو نفر که زن و شوهر بودند دستگیر شدند

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه محموله کشف شده از شهر کرج به شهرستان ابهر در حال انتقال بود، تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات اولیه از متهم به نام الف – ن و تشکیل پرونده، به مقامات قضایی تحویل داده شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در برسی های به عمل آمده سایر افراد مرتبط با این محمولۀ مادۀ مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فروزنده با بیان اینکه مبارزه با شبکه های قاچاق مواد مخدر در شهرستان ابهر یکی از اهداف مهمی است که سپاه دنبال می کند، افزود: رصد دقیق اطلاعاتی از سوی نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی سپاه شهرستان و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، عامل اصلی ناکامی سوداگران مرگ در این منطقه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تاکید بر وظیفه بسیج در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را سرلوحه عملکرد بسیجیان خواند و حفظ جان، مال و امنیت مردم در جامعه را بی هیچ چشم داشتی از اولویتهای برنامه ای بسیج دانست.

ارسال نظرات