بیانیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله:

جهان اسلام هنوز داغدار مصیبت خیل عظیمی از مهاجران الی الله است

حجت الاسلام کریمی در این بیانیه آورده است: رسم این رژیم قرون وسطائی در مهمان کشی به آنجا می رسد که در طول این سالها بر اثر بی کفایتی و بی لیاقتی بسیاری از حجاج بیت الله الحرام را مظلومانه به کام مرگ فرستاده اند.
کد خبر: ۸۷۴۲۶۲۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

بیانیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله به مناسبت شهادت حجاج بیت الله الرحرام

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ(58حج)

یک سال از حادثه غم انگیز و درخور تامل مکه و منا می گذرد و جهان اسلام هنوز داغدار مصیبت خیل عظیمی از مهاجران الی الله است، همانانی که ملبس به لباس احرام شدند تا بر تجسم شیطان سنگ نابودی بکوبند و ارادت و بندگی خود را در محضر رب الارباب خود به نمایش بگذارند. اما در سال گذشته و در موسم حج ابراهیمی و در سرزمین امن الهی به علت بی لیاقتی خاندان آل سعود قریب به هشت هزار نفر از مسلمانان سراسر عالم جان خود را از دست می دهند که در این میان ملت عزیز ایران داغدار چهارصد و شصدوچهار نفر از عزیزان خود می گردد.

حادثه سقوط جرثقیل و اتفاق منا از مواردی نیست که به راحتی بتوان از آن عبور کرد، اگر چه این قبیل حوادث نباید در سرزمین امن و در هنگام موسم حج اتفاق بیفتد اما ملت بزرگ ایران باتمام وجود خود دست استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل را مشاهده می کند زیرا در عرصه های مختلف پس از انقلاب اسلامی به چشم خود دیده و حس کرده است که عروسکهای خیمه شب بازی در دستان آمریکا همچون شاه معدوم و صدام عفلیقی چه خدماتی را به شیطان بزرگ نمودند و اکنون که جهان اسلام بیدار از بیدادهای ستمگران و طواغیت عالم شده است حکام نافهم عربستان سعودی ماموریت خاموش کردن بیداری اسلامی را به نفع رژیم منحوس اسرائیل برعهده گرفته اند و از سویی به کشور مظلوم یمن حمله می برند و از سوی دیگر به پرورش و تجهیز عناصر وابسته و پلید وهابی همچون جبهه النصر و داعش می پردازند.

رسم این رژیم قرون وسطائی در مهمان کشی به آنجا می رسد که در طول این سالها بر اثر بی کفایتی و بی لیاقتی بسیاری از حجاج بیت الله الحرام را مظلومانه به کام مرگ فرستاده اند.

انتظاری که از مسئولین محترم کشورمان می رود این است که سهل انگاری را که در سال گذشته نسبت به پیگیری فاجعه منا داشتند را کنار بگذارند و دنبال رو رهبری نظام مطالبات جدی دنیای اسلام را از این رژیم کودک کش و مهمان کش داشته باشند.

کریمی

ارسال نظرات