فرمانده نیروی دریایی سپاه:

دانش آموزان افاغنه در مدارس هرمزگان ثبت نام می شوند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:در هرمزگان و شهرستان پارسیان این ثبت نام ها با مانع مواجه شده است وغیر قانونی است لذا تا بازگشایی مدارس مانده است ثبت نام از دانش آموزان افاغنه صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۸۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در نشستی که در فرمانداری پارسیان انجام شد به مسئله تحصیل دانش آموزان افاغنه در مدارس پارسیان اشاره کرد وگفت:فرمان وابلاغ مقام معظم رهبری برای ثبت نام از برادران افاغنه، قریب به چهار ماه از آن می گذزد.که هنوز در برخی مدارس کشور ثبت نامی از آنها صورت نمی گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: استان های جنوبی وهمجوار هرمزگان از دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند واین در حالی است که در هرمزگان و شهرستان پارسیان این ثبت نام ها با مانع مواجه شده است وغیر قانونی است.

وی در ادامه از طریق تماس تلفنی با استاندار هرمزگان ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده که تا بازگشایی مدارس مانده است ثبت نام از دانش آموزان افاغنه صورت پذیرد.

سردار فدوی همچنین به ساخت 30 موج شکن برای جنوب اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از نوج شکن های ساخته شده در منطقه پارسیان وجود دارد که باعث خرسندی و آرامش صید برای صیادان شده است، زیرا درگذشته جان پناهی برای آنان وجود نداشت و همیشه درخطر بودند.

یک مدرسه در شهر پارسیان وجود دارد که توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران اداره می شود.

ارسال نظرات