شهردار نیر خبر داد

پلمپ 4 مغازه در نیر به دلیل سد معبر

شهردار نیر از پلمپ 4 باب مغازه در شهر نیر به دلیل سد معبرخبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، صاحبعلی رام شهردار نیر با اشاره به اینکه شهرداری با تخلفات در زمینه های مختلف از جمله ایجاد سد معبر در خیابانها و پیاده رو ها در سطح شهر به صورت قانونی برخورد می کند، اظهار کرد: شهرداری طبق بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، با حکم قضایی و با همکاری فرمانداری، مدیریت نظارت بر اماکن عمومی، اتحادیه صنفی و اداره صنعت و معدن نسبت به پلمپ این مغازه ها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه مغازه ها نباید در پیاده رو ها سد معبر کرده و برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، اضافه کرد: شهرداری چندین بار به صورت کتبی و شفاهی به مغازه هایی که سد معبر می کنند، تذکر می دهد که نسبت به رفع سد معبر اقدام کنند.

طبق ماده 55 قانون شهرداری ایجاد خیابانها وکوجه ها ومیدانها و.... وهمچنین کسترش وتوسعه معابر از وظایف شهرداری است ومطابق تبصره 1 بند2همین ماده جلوگیری از ایحاد سد معبر توسط بازاریان وغیره هم برعهده شهرداری گذاشته شده است زیرا بند ۲۰ ماده ۵۵ اصلاحی قانون شهرداری: سد معابر عمومی‌ و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آن‌ها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی ‌برای کسب و سکونت را ممنوع اعلام کرده است.



ارسال نظرات