درچهاردهمین جشنواره ملی شعر و قصه جوان سوره مهر:

آیین رونمایی از کتاب «اینجا عقرب دارد»، نوشته مریم بیات تبار

آیین رونمایی از کتاب «اینجا عقرب دارد»، نوشته مریم بیات تبار با حضور نویسنده‌های مطرح کشور در چهاردهمین جشنواره ملی شعر و قصه جوان سوره مهر در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۳۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیین رونمایی از کتاب «اینجا عقرب دارد»، نوشته مریم بیات تبار با حضور نویسنده های مطرح کشور؛ «مجید قیصری»، «سارا عرفانی» و رئیس حوزه هنری و جمعی دیگر از نویسندگان جوان، در موزه کارخانه کبریت­زنجان برگزار شد.

رونمایی این کتاب، یکی از برنامه­های جانبی «چهاردهمین جشنواره ملی شعروقصه جوان سوره مهر» بود که هرساله در شهرهای مختلف کشور برگزار می­شود و امسال نیز میزبانی آن با زنجان بود.

بیات تبار در این مراسم پیش از امضای کتابش گفت: این اثر گلچینی از داستان‌های کوتاهی است که در طول ده سال کار مداوم داستان نویسی نگاشته­ام. اکثر آثار این مجموعه در جشنواره های کشوری و استانی حائز رتبه شده اند.

وی افزود: نوشتن را از کارگاه های خلاق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده و هم اکنون نیز بصورت مربی ادبی با مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همکاری می‌کند.

بیات تبار، مجید قیصری را از اساتید خود دانست و به همین دلیل، یکی از داستان‌های خود را تقدیمی به وی مطرح کرد.

گفتنی است، داستان های این مجموعه، ژانرهای اجتماعی، عاشقانه و تبعات بعد از جنگ را به تصویر می‌کشد.

همچنین در اختتامیه این جشنواره، از مریم بیات تبار به پاس سال‌ها تلاش در عرصه کتاب و ادبیات با اهدای لوح و تندیس، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات