رییس بسیج عشایری در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد مقاومتی نسخه ای برای محرومیت زدایی است

سردار محمدی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه ای که محرومیت و فقر را از چهره کشور خواهد زدود نباید دست خوش سخنرانی و همایش شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۰۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

سردار محمدی، رییس بسیج عشایری سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم محرومیت زدایی و رسیدگی مسئولین به مناطق محروم گفت: متأسفانه در جنگ اقتصادی و نابرابر استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی اقدامات مسئولان و کارگزاران دولت بسیار ضعیف است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی انقلاب و دیدبان بصیر نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با این جنگ ظالمانه و نابرابر پیچیده اند اما در حد دستورالعمل و بخش نامه باقی ماند. تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه ای که محرومیت و فقر را از چهره کشور خواهد زدود نباید دست خوش سخنرانی و همایش شود بلکه امام ما فرمودند اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل. یعنی مسئولین در میدان، کار کنید و عمل شما معرف شما باشد تا خود عمران و آبادانی معرف اقدامات مسئولین باشد.

سردار محمدی تصریح کرد: متأسفانه اقدامات مجموعه دولت ضعیف و سیاسی است عده ای کج اندیش هستند و نسخه شفابخش را در ارتباط با آمریکا می داند و در حالی که امام خامنه ای می فرمایند این ها افرادی بد عهد هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان از فرصت ها استفاده کنند چهارسال زمان کافی برای سازندگی است. و کمتر از یک سال به پایان عمر دولت فعلی باقی نمانده و انتظار داریم مسئولین در این زمان باقی مانده وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و در تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی گام بردارند.


ارسال نظرات