نماینده مردم سقز در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

تعطیلی مدارس راه حل اصلی کاهش آلودگی هوا نیست

حسینی کیا گفت: سازمان محیط زیست باید برای کاهش آلودگی هوا و جلویگری از تشدید آن راهکارهای درستی را ارائه و بررسی کند؛ ضمن اینکه باید بداند تعطیلی مدارس راه حل اصلی کاهش آلودگی هوا نیست.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۳۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به طرح تعطیلی پاییزه یا زمستانه مدارس به منظور جلوگیری از تشدید آلودگی هوا از سوی سازمان محیط زیست اظهار داشت: در رابطه با آلودگی هوا که با شروع فصل مدارس تشدید می شود باید کار کارشناسانه ای صورت بگیرد.

وی افزود: بحث های زیست محیطی مانند هوای پاک لازمه حیات کشور و مخصوصاً کلانشهری مانند تهران است؛ لذا با این موضوع نباید سیاسی برخورد کرد در واقع باید برنامه خوبی ارائه داد زیرا سلامتی مردم در خطر است و اگر تعطیلی مدارس هم از نگاه کارشناسانه تأثیری بر کاهش آلودگی هوا ندارد نباید مطرح شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: سازمان محیط زیست باید برای کاهش آلودگی هوا و جلویگری از تشدید آن راهکارهای درستی را ارائه و بررسی کند؛ ضمن اینکه باید بداند تعطیلی مدارس راه حل اصلی کاهش آلودگی هوا نیست.

حسینی کیا در خاتمه بیان داشت: در حال حاضر قانون هوای پاک در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصویب شده و تا مدت کوتاه دیگری هم به صحن علنی هم خواهد آمد.

ارسال نظرات