خبرهای داغ:
روی آنتن شبکه چهار ببینید

پشت‌صحنه سریال‌های محرم در «پشت فرات»

مستند «پشت فرات» با نگاهی به پشت صحنه و خاطرات تولید برترین مجموعه‌های تلویزیونی ویژه ماه محرم، از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۴۵۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجموعه11 قسمتی «پشت فرات» به تهیه‌کنندگی محمد هوشمند و کارگردانی مهناد کریمان، پشت صحنه سریال‌های «معصومیت از دست رفته» و «زمانی برای عاشقی»در دو قسمت ، «بانو»، «رخنه» «یک تکه زمین»، «خون بها»، «سفر سبز»، «یلدا» و «فرات» را به تصویر می‌کشد.

پشت صحنه، روند تولید، گفت‌وگو با عوامل سریال و گزارش‌های تصویری از نحوه تولید از جمله بخش‌های این مجموعه مستند است.

دو قسمت اول این مجموعه به پخش  پشت صحنه سریال «معصومیت از دست رفته» ساخته دادود میرباقری اختصاص یافته است.

گفت‌وگو با داریوش فرهنگ، امین تارخ، فریبا کوثری و مصطفی تاری بازیگران مجموعه «معصومیت از دست رفته» و همچنین محمد مسعود تهیه کننده این سریال از جمله بخش های این برنامه است.

همچنین تصاویری از پشت صحنه این مجموعه و روند ساخت دکور و گریم بازیگران از دیگر بخش‌های «پشت فرات» در قسمت اول و دوم خواهد بود.

«معصومیت از دست رفته» به کارگردانی داوود میرباقری، قصه‌ای مرتبط با عاشورای سال 61 هجری قمری دارد؛ زمانی که خزانه دار امین کوفه درگیر عشق قدیمی‌اش به حمیرای یهودی می شود. ماریای نصرانی همسر او، در کشمکش بین عقل و عشق و اعتقادات، محور داستان قرار می‌گیرد و...

پخش مستند «پشت فرات» از روز چهارشنبه 14 مهر ماه آغاز می‌شود و در 11 قسمت هر روز ساعت 16:45 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها