امام جمعه سرعین:

پلیس دژ محکم در برابر ناهنجاری ها است

نيروي انتظامي دژ محکمي در مقابل ناهنجاريها است و بخاطر حفظ آبرو و امنيت مردم با جان و دل در مقابل مخلان نظم و امنيت جامعه ايستادگي مي کنند.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۹۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، امام جمعه شهرستان سرعين گفت : نيروي انتظامي با تلاش مضاعف خود نقش بديل در امنيت جامعه دارد.

حجت الاسلام محمود اصغري همزمان گراميداشت هفته ناجا در ديدار با کارکنان انتظامي پليس سرعين گفت: نيروي انتظامي دژ محکمي در مقابل ناهنجاريها است و بخاطر حفظ آبرو و امنيت مردم با جان و دل در مقابل مخلان نظم و امنيت جامعه ايستادگي مي کنند.

امام جمعه سرعین افزود : چون هدف کلي نيروي انتظامي برقراري نظم و امنيت در جامعه است و آنان براي رسيدن به اين هدف ايستادگي مي کنند، خداوند آنان را در رسيدن به هدفشان بخاطر استقامت و ايستادکي کمک و ياري مي کند.

وی تصريح کرد: نمونه پايداري براي رسيدن به اهداف، استقامت مردم در پيروي انقلاب اسلامي است.

در ادامه فرمانده انتظامي شهرستان سرعين سرهنگ طهمورث اميدي با اشاره به اقدامات پليس شهرستان در برقراري نظم و امنيت، گفت: با همت و تلاش همکاران و آحاد مردم کشفيات کالاي قاچاق 38 درصد ، کشفيات سوخت 100 درصد افزايش و برخورد با ناهنجارشکنان 50 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.


 

ارسال نظرات