سردار نقدی در بدرقه کاروان راهیان نور اردبیل:

تا پایان سال یک میلیون دانش آموز به مناطق عملیات جنگی اعزام می شوند

رییس سازمان بسیج مستضعغان صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور از اعزام بیش از یک میلیون دانش آموز به مناطق شمالغرب کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۴۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار محمدرضا نقدی بااشاره به اینکه تا به امروز ۱۰۰هزار دانش آموز به مناطق جنگی اعزام شدند گفت : هدف عز اعزام دانش آموزان به این مناطق آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و شهادت و الگو گرفتن این دانش آموزان از شهدا است.

وی گفت :بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی سال های دفاع مقدس تجربه ای خوب برای دانش اموزان است که می تواندز در این سفر با درس گرفتن و الهام گرفتن ادگز شهدا مسیر درستی را برای زندگی خود انتخاب کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور در مناطق عملیات جنگی حاضر شدن در کلاس درس است که باید با الگو گرفتن از شهدا در مقابل طغیان و طاغوت ایستادگی کرد چرا که شهدا راه تعالی را انتخاب کردند و دانش آموزان و جوانان ماهم راه سعات و تعالی را انتخاب کنند و برای رضای خدا تلاش کنند.

.در این مراسم همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیر گفت تا پایان امسال 13هزار و ۷۰۳نفر در قالب اردو های کاروان نور به جبهه هاب جنوب و شماغرب کشور اعزام می شوند.

ناصری افزود . امروز ۲۰۰دانش آموز ناحیه دو اموزش و پرورش به مناطق عملیاتی اعزام می شوند که بیش از این سه هزار دانش آموز از مناطق شمالغرب بازدید کردند.

وی گفت : خوشبختانه امسال اعزام کاروان راهیان نور هم از جانب خانواده ها و هم از طرف دانش آموزان مورد استقبال خوبی قرار گرفته و ما می خواهیم دانش آموزان با منویات شهدا اشنا و راه ان ها را ادامه دهند.


ارسال نظرات