مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان:

همراهی کارشناسان حوزه صنعت و معدن با سرمایه گذاران در تمامی مراحل فرایند اخذ تسهیلات

به منظور تسریع در فرایند اخذ تسهیلات در حوزه صنعت و معدن، کارشناسان این مجموعه در تمامی مراحل همراه سرمایه گذاران خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۶۷۰۷۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه شوراي هماهنگي بانك هاي عامل در طرح رونق اقتصادی امتیاز تاثیرگذار تسهیلات طرح رونق اقتصادی را ارائه تسهیلات به واحدهای متقاضی بدون در نظر گرفتن بدهی های معوقه و یا چک برگشتی متقاضیان عنوان نمود و گفت: با توجه به شرایط فراهم آمده از سوی دولت، بانکهای عامل نیز باید در سرعت بخشی به اعطای تسهیلات واحدهای متقاضی، همکاری لازم را داشته باشند.

ناصر فغفوری با اشاره به پرداخت 11 هزار و 486 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی شبکه بانکی در طی سال گذشته به حوزه صنعت و معدن، افزود: این رقم معادل 33.3 درصد کل تسهیلات اعطایی از جانب بانکهای عامل استان بوده است.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته به طرح های صنعتی و کشاورزی استان در راستای ایجاد رونق اقتصادی طی سالجاری را 443 میلیارد تومان عنوان نمود و اظهار داشت: سهمیه تعیین شده در سالجاری معادل 25 درصد اعتبار پرداختی بانکها در سال گذشته می باشد، لذا شبکه بانکی استان در صورت عدم پرداخت مناسب، نمی تواند به نبود اعتبارات مورد نیاز بانک استناد نماید.

ناصر فغفوری خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در فرایند اخذ تسهیلات در حوزه صنعت و معدن، کارشناسان این مجموعه در تمامی مراحل همراه سرمایه گذاران خواهند بود و هر طرحی که در یکی از بانکهای استان رد شده باشد، نمی تواند به بانک عامل دیگر معرفی گردد.

گفتنی است از مجموع 443 میلیارد تومان تسهیلات تخصیص یافته در راستای اجرای طرح رونق اقتصادی در استان زنجان، تاکنون 151 میلیارد و 472 هزار تومان به 197 طرح پرداخت شده که معادل 35 درصد کل اعتبار می باشد.

ارسال نظرات