در آستانه سالروز شهادت این دو شهید بزرگوار انجام گرفت:

دیدار با خانواده شهید خلبان ذاکر و خلبان جدی اردبیلی

معاون اجرایی سپاه اردبیل به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با حضور در منزل شهیدان غفور جدی و ضیاءالدین ذاکر با خانواده این دو شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۷۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میر شفیع حسینی، معاون اجرایی سپاه اردبیل به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با حضور در منزل شهیدان غفور جدی و ضیاءالدین ذاکر با مادر، برادر و خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند و از نزدیک در جریان مشکلات خانواده های ایشان قرار گرفتند.

معاون اجرایی سپاه استان در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری های خانواده معظم شهیدان گفت: خانواده شهداء فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

همچنین در این دیدار شمس الدین ذاکر برادر شهید خلبان ذاکر ضمن تقدیر و قدرانی از حضور مسئولین به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت های برادر شهید خود پرداختند.

بر اساس این گزارش:

ضیاءالدین ذاکر (شهریور ۱۳۲۰،اردبیل- ۶ آبان ۱۳۵۹،شهرستان سردشت) یکی از خلبانان هوانیروز ارتش ایران بود که در خلال یک عملیات نظامی درجنگ ایران و عراق، کشته شد.

غفور جدی اردبیلی در سال۱۳۲۴دراردبیلمتولد گردید، با شروع جنگ در حالی که سمت فرماندهی بازرسی و امنیت پرواز پایگاه ششم شکاری بوشهر را به عهده داشت فعالانه وارد صحنه نبرد شد و در جریان جنگ در تاریخ ۵۹/۸/۱۷ در خاک عراق مورد پدافند نیروهای عراقی واقع شده و پس از طی ۵۰ کیلومتر در خاک ایران سقوط کرده و درگذشت.

ارسال نظرات