عبدالمجید شیخی:

دولت از ابتدای کارش بیش از 150 وعده به مردم داده است/ مردم همچنان منتظر گشایش اقتصادی هستند

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دولت از ابتدای شروع بکار خود تا کنون بیش از 150 وعده به مردم داده است ولی هیچ کدام یک از آنها تاکنون محقق نشده و مردم را در انتظار تحقق وعده های واهی خود گذاشته است.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۰۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ عبدالمجید شیخی، کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به وعده هایی که دولت تدبیر و امید از ابتدا تا کنون به مردم داده است، گفت: دولت از ابتدای شروع بکار خود تا کنون بیش از 150 وعده به مردم داده است ولی هیچ یک از آنها تاکنون محقق نشده و مردم را در انتظار تحقق وعده های واهی خود گذاشته است.

 

وی با بیان اینکه دولت برنامه ای برای اقتصاد نداشت، بیان داشت: دولت همه تخم مرغ هایش را داخل سبد برجام ریخته بود و منتظر بود تا برجام به فرجام برسد، برای همین هم برنامه خاصی برای اقتصاد کشور نداشته است و می خواست با اجرایی شدن برجام دروازه واردات کالاهای خارجی را به کشور باز کند و از این طریق گشایش اقتصادی در کشور ایجاد کند.

 

کارشناس مسائل اقتصادی ادامه داد: دولت تمام فعالیت ها و عده های خود را نگه داشته بود تا بعد از به نتیجه رسیدن برجام اجرایی کند و به عبارت دیگر دولت کشور را معطل برجام کرده بود تا از این طریق بتواند وعده های بی شمار اقتصادی را که به مردم داده بود را عملی نماید.

 

شیخی با اشاره به مدت زمان باقی مانده از عمر دولت یازدهم برای تحقق وعده های خود، عنوان کرد: دولت متاسفانه اولویت بندی در برنامه های خود ندارد و برای این مدت باقی مانده از عمر خود نیز برنامه ای ندارد و می خواهد این چند ماه باقی مانده را نیز به همین منوال سپری کند.

 

وی همچنین با اشاره به تغییر وزرای کابینه دولت یازدهم گفت: تغییر وزرای کابینه سرپوشی بود برای عملکرد نامطلوب و غیر قابل قبول وزرای اقتصادی دولت بود، دولت اگر واقعا به فکر مردم و کشور بود باید وزرای اقتصادی کابینه را تغییر می داد؛ شاید در صورت تحقق این امر اقبال بیشتری برای انتخابات آینده در مردم پیدا می کرد.

منبع: دانا
ارسال نظرات