امام جمعه موقت الشتر :

برخورد دوگانه رسانه های غربی در رویدادهای جهانی به نفع آمریکا

امام جمعه موقت الشتر گفت: رسانه‌های غربی تظاهرات مردم آمریکا را پوشش خبری نمی‌دهند اما در فتنه سال 88 با بزرگ‌نمایی‌های دروغین، اقدام به تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کردند و این نشان از برخورد دوگانه آنها با رویدادهای جهانی به نفع سیاست‌مداران آمریکایی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۸۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به چهار دهه دشمنی آمریکا با ملت ایران، اظهار داشت: ملت ایران هیچ خیری از آمریکا ندیده است و کینه آنها با این ملت تمام شدنی نیست.

وی افزود: گرچه رؤسای جمهور آمریکا تغییر می‌کنند اما سیاست‌های خصمانه سردمداران کاخ سفید علیه ایران اسلامی تغییر نمی‌کند، چرا که آنها تابع سیاست‌های رژیم صهیونیستی هستند.

خطیب جمعه الشتر تأکید کرد: راه برون‌رفت از مشکلات موجود کشور، اتحاد و انسجام ملی و تکیه بر توان داخلی است.

امام جمعه موقت الشتر با اشاره به برخورد دوگانه رسانه‌های غربی نسبت به ناآرامی‌های کشور آمریکا پس از انتخابات اخیر، گفت: رسانه‌های غربی تظاهرات مردم آمریکا را پوشش خبری نمی‌دهند اما در فتنه سال 88 با بزرگ‌نمایی‌های دروغین، اقدام به تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کردند و این نشان از برخورد دوگانه آنها با رویدادهای جهانی به نفع سیاست‌مداران آمریکایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، تصریح کرد: دشمن از تجمع شیعیان و علاقمندان به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هراس دارد.

وی افزود: علی رغم تهدیدات داعش، مردم ایران اسلامی با شور و نشاط و پرشورتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی عظیم شرکت دارند.

حجت‌الاسلام صالحی اربعین را مظهر استکبارستیزی ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان ذکر و بیان داشت: گرچه وابستگان به استکبار جهانی، مانع از حضور ایرانیان در حج ابراهیمی به خاطر برگزاری مراسم برائت از مشرکین شدند اما به لطف خداوند، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به سمبل مبارزه با کفر و نفاق تبدیل شده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشانده است.

ارسال نظرات