فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز خبر داد؛

اجرای 60 برنامه هفته بسیج در اصلاندوز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه هفته بسیج در سطح منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۸۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار،سرهنگ محرم بنیادی در نشست خبری و همچنین جلسه شورای اداری اصلاندوز با اشاره به اینکه شاکله بسیح انقلابیگری و خدمتگزاری است بسیج را نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی دانست و اظهار کرد:امروز بسیج در تمامی مراسمات و برنامه های مختلف نظام حرف اول را می زند.

وی از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین خبر داد و گفت:تجمع بزرگ مدافعان حرم در ساعت 9 صبح روز جمعه پنجم آذرماه، شاخص ترین و محورترین برنامه هفته بسیج است که در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با بیان اینکه هفته بسیج سال جاری با شعار بسیج انقلابی و خدمت‌گذار نامگذاری شده است افزود:هر ساله سالروز تشکیل بسیج مستضعفان از 29 آبان‌ ماه جاری تا پنجم آذر ماه امسال به مدت یک هفته گرامی داشته می‌شود که امسال اجرای برنامه های متنوع در سطح پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت بسیج اصلاندوز در دستور کار است.

بنیادی با تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و عنوان کرد:دیدار مسئولان و بسیجیان با امام جمعه اصلاندوز،برگزاری یادواره شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته در اصلاندوز است.

وی همچنین افتتاح و بهره برداری 6 ساختمان پایگاه بسیج در سطح روستاها و شهر در هفته بسیج خبر داد و گفت:در طول هفته بسیج با حضور امام جمعه و مسئولان اصلاندوز از عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی بسیجیان و آحاد مردم بازدید خواهد شد.

فرمانده ناحیه عشایری همچنین از پرداخت نزدیک به دو میلیارد تومان وام برای طرحهای اقتصاد مقامتی به اقشار مختلف مردم خبر داد و افزود:در هفته بسیج نمایشگاه عملکرد اقتصاد مقامتی نیز در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

بنیادی از اعزام سه نفر از بسیجیان منتخب جشنواره مالک اشتر از ناحیه عشایری اصلاندوز برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت:بسیجیان منتخب کشور روز سوم آذرماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

بنیادی از تمامی مسئولان ادارات و نهادها و مردم و عشایر غیور منطقه اصلاندوز خواست در برنامه های مهم از جمله تجمع بزرگ مدافعان حرم در روز 5 آذر امسال حضور پرشکوه و منسجم داشته باشند چرا که این حضور مایه یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز درجلسه شورای اداری این بخش با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت:بسیج در ابعاد مختلف نظام حضور چشمگیر داشته است.

وی با اشاره به برنامه های متنوع در طول هفته بسیج و تاکید بر حضور پرشکوه مردم و بسیجیان در برنامه های مختلف از جمله برنامه های محوری و مهم افزود:تمامی ادارات و دهیاران علاوه بر حضور در برنامه ها نسبت به فضاسازی هفته بسیج اقدام کنند.

بخشدار اصلاندوز از اقدامات و عملکرد سپاه ناحیه عشایری استان نسبت به برگزاری برنامه های مختلف در طول سال در راستای بصیرت افزایی مردم و بسیجیان  قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه شجره طیبه بسیج از ابتکارات حضرت امام راحل(ره)است گفت:بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن همیشه در صحنه های مختلف نظام حضور بی بدیل داشته است.

وی با بیان اینکه در حیات انقلاب اسلامی مردم و بسیج همیشه پایه کار بوده اند افزود:اگر امروز سوریه و عراق و یمن موفق می شود مرهون حضور بسیج مردمی است.

امام جمعه اصلاندوز نیز از کلیه مسئولان ادارات و نهادها خواست در برنامه های مختلف هفته بسیج حضور منسجم و پرشکوه داشته باشند.


ارسال نظرات