مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان:

بهره‌برداری از مجتمع توان‌بخشی ایثارگران لرستان آذرماه امسال

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: مجتمع توان‌بخشی ایثارگران استان لرستان آذر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۷۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،مراد روشنی در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد عنوان کرد: در محیط تمام ادارات و مراکز دولتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وصیت‌نامه و عکس شهدا نصب شود و در معرض دید عموم کارکنان قرار گیرد.

وی افزود: در تعدادی از ادارات استان این اقدام انجام‌ شده اما باید این کار فراگیر شود و فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان فرهنگی برگرفته از عاشورا اثرگذار باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: مقرر شد با همکاری شهرداری خرم‌آباد اقدام به نصب بیلبورد برای نصب آثار و تصاویر شهدا شود که تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.

وی اشاره کرد: کل دستگاه‌های اجرایی استان باید برنامه دیدار با خانواده شده را در دستور کار خود  داشته باشند که در برخی ادارات استان این اقدام انجام نمی‌شود.

روشنی افزود: مجتمع فرهنگی توان‌بخشی ایثارگران استان لرستان با 15 هزار متر زیربنا و در عرصه‌ای بیش از 20 هزار متر به‌صورت 100 درصد ساخته‌شده و در آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: بنا شد 25 درصد سهمیه استخدام ادارات استان مربوط به استخدام فرزندان شهدا باشد که برخی ادارات استان همکاری لازم را در این زمینه ندارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان تصریح کرد: نامگذاری آزاد راه خرم آباد - اراک به نام شهید بروجردی انجام و تندیس شهیدان رحیمی و شهید نعمت الله سعیدی که مقرر شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه شود در مکان های مقرر نصب شود.
ارسال نظرات