فرمانده سپاه خدابنده:

شهدا چراغ راهنما و الگوی نسل امروز هستند

شهدا چراغ راهنما و الگوی نسل امروز و خانواده شهدا سند عزتمندی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران هستند.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۱۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده با بیان این مطلب که خانواده شهدا سند عزتمندی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران هستند، گفت: دیدار با خانواده های شهدا باعث می‌شود تا علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد شهدا، با همنشینی خانواده شهدا به کسب نورانیت، معنویت و شوق و شعف مشغول شویم.

ولی اله ابراهیمی افزود: این دیدارها باعث تقویت روحیه و ارتقای عزم، اراده، جدیت و پشتکار ما و همکارانمان در استمرار راه و آرمان‌های بلند شهیدان می‌شود.

وی با تقدیر از روحیه وحدت آفرین خانواده شهدا، اظهارداشت: شهدا با حرکت در خط ولایت به همه شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی عملی کردند و راه صد ساله را یک شبه پیمودند، ما نیز باید در راه این عزیزان قدم برداریم چراکه شهدا تا ابد الگو و چراغ راه ما خواهند بود.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به تشییع و تدفین دو شهید گمنام در روز اربعین حسینی تصریح کرد: با ورود این شهدا عطر شهادت در خدابنده پیچید.

اظهار کرد: همه داشته های کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است.

وی خاطر نشان کرد : همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم خداوند توفیق عنایت کند تا خادمان خوبی برای مردم، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم و بتوانیم از نظامی که خون‌های زیادی پای این شجره طیبه ریخته شده حفاظت و صیانت کنیم

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد : برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به‌ عنوان میراثی گران‌ بها در اذهان عمومی باقی‌ بماند و از آفت تحریف مصون بماند باید از فرهنگ شهادت صیانت نمائیم .

ابراهیمی خاطر نشان ساخت:همه مسئولان باید قدردان شهدا باشند و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا استفاده کنند.

ارسال نظرات