مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان:

تیم‌های بهداشتی درمانی به مناطق محروم استان لرستان اعزام می‌شوند

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم‌های بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی لرستان در هفته بسیج به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۵۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از لرستان :، به اهمیت نقش بسیج در شکل‌گیری نظام اسلامی، لزوم پایداری، صبر و استقامت این سازمان در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: بسیج با الهام از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همچنان باقدرت در مسیر مستقیم ولایت حاضر بوده و اجازه هیچ‌گونه فتنه‌انگیزی و خواب‌های آشفته را به دشمنان نخواهد داد.
وی با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار نفر در این سازمان عضو هستند افزود: هدف از  بسیج جذب نوجوانان و جوانان، آموزش، تربیت و حفظ انسجام است.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته بسیج باعنوان (بسیج، انقلابی گری، خدمتگزاری و اقتدار ملی) در سطح استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: سی‌ام آبان ماه مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) با حضور مربیان و اعضای حلقه‌های صالحین برگزار شد.
وی به برپایی نمایشگاه با محوریت طب سنتی و تولید ملی در استان اشاره کرد و گفت: در یکم آذرماه برنامه‌هایی مانند دیدار اعضای شورا و صالحین با نماینده ولی‌فقیه در استان، نشست حلقه‌های صالحین خواهر با محوریت نشست روشنگری و استکبارستیزی برگزار می‌شود.
شمس بیرانوند بیان کرد: در روز دوم آذرماه تیم‌های پزشکی توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان به مناطق محروم شهری و روستایی سراسر استان اعزام و خدماتی از قبیل ویزیت و داروی رایگان به مردم ارائه می‌دهند.
وی بابیان اینکه در سوم آذرماه امسال نخبگان بسیجی در عرصه گیاهان دارویی به مدارس و دانشگاه‌های استان اعزام می‌شوند تصریح کرد: در چهارم آذرماه برنامه‌هایی مانند دیدار با خانواده‌ای  شهدای جامعه پزشکی استان و غبارروبی گلزار شهدا انجام می‌شود.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان بابیان اینکه پنجم آذرماه اعضای بسیج در قالب حلقه‌های صالحین در نماز دشمن‌شکن جمعه حضور پیدا می‌کنند خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه سلامت و پایش قند خون، فشارخون، BMI ، مشاوره و ویزیت رایگان در سراسرمصلی‌های استان توسط کانون‌های  بسیج جامعه پزشکی استان انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در ششم آذرماه نیز برنامه‌هایی مانند برگزاری نشست بصیرتی، تربیتی و نشست علمی با موضوع اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در حلقه‌های صالحین برای تحقق شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی برگزار می‌شود اظهار داشت: از فعالان رسانه‌ای درخواست می‌شود تا با جدیت و دلسوزی نسبت به ثبت انعکاس اخبار و فعالیت‌های نهاد مقدس بسیج این لشکریان مخلص، اقدام کنند.
انتهای پیام
ارسال نظرات